ברעננה זהירים לקראת רמה"ש: אנחנו מתקשים לנצח בבית

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

בקבוצה של מנחם קורצקי יודעים שלגביע חוקים משלו וטענו: "לא ניתן שזה יהיה נגדנו". והבה ייעדר, פושה החלים וצור ימשיך בין הקורות. חיים שאבו אמר: "מפגש נגד חבר טוב שלי, רוצים לעבור לשלב הבא"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שישי, 14:00) את עירוני רמת השרון במסגרת גביע המדינה באצטדיון בנתניה. המאמן מנחם קורצקי שוחח עם שחקניו והבהיר להם כי גביע המדינה הוא המפעל שההצלחה בו תחבר את הקבוצה להמשך מאבק ההיחלצות מהתחתית. מהמשחק ייעדר הבלם בן והבה, בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. בין הקורות ימשיך אסף צור, כאשר במקביל נמשכים החיפושים אחר שוער נוסף לסגל הקבוצה זר או ישראלי. החלוץ ג'ורדן פושה החלים מהנקע ברגלו וכשיר לשחק.

שחקן ברעננה אמר: "נקווה שמזג האוויר הקר והגשום המלווה ברוח עזה לא יתפוס את המשחק מחר. כולנו מכירים את הקלישאה שלגביע חוקים משלו, ולא ניתן שזה יהיה נגד הפועל רעננה. חוץ מזה שרמת השרון קבוצה טובה, המטרה שלנו היא להגיע חזרה למשחקי הליגה עם ניצחון ביתי, כי העונה אנחנו מתקשים בלי סיבה לנצח באצטדיון בנתניה".

עירוני רמת השרון מגיעה להתמודדות עם רשימת פציעות ארוכה, ומחר לא צפויים לשחק ארבעה משחקניה הבכירים: הקפטן גל מאיו, אור חסידים, בן בן יאיר ומקס גרצ'קין. המאמן חיים שאבו אמר לקראת ההתמודדות: "המשחק נגד רעננה הוא מפגש נגד החבר שלי מנחם קורצקי, שהוא כמו אח עבורי. למשחק גביע באים עם רצון לעבור לשלב הבא וכולנו מאמינים שאפשר להפתיע . נעשה הפרדה של 90 או 120 דקות מהליגה לגביע. לרעננה יש קבוצה קשה וחזקה ואנחנו לא פוחדים, כי מקסימום המשחק יהיה קשה מול שמות של שחקני רעננה שאנחנו מכירים ונתכונן אליהם מקצועית".


הרכבים משוערים

הפועל רעננה:
אסף צור, גיא ליפקה, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני (יובל טייטלמן) , אלי בבייב, מוחמד שכר (תומר סוויסה), שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.

עירוני רמת השרון: אסף רז, ריאן גרכד, גל בר אל, מושיקו משאלוף, אור זוזוט, בר אביטן, עמית מגוז, קייס גאנם, לירן כהן, דור כוכב, מוחמד זיידאן.

אריק שאבו. יתייצב מול חבר טוב (עדי אבישי)
אריק שאבו. יתייצב מול חבר טוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי