הפועל ב"ש רוצה את דמארי, פציעת ויטור לא חמורה

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

החלוץ, שאמור לחזור ללייפציג בקיץ, נמצא חזק ברשימות של ברק בכר לעונה הבאה. הבלם הפורטוגלי לא סובל מפגיעה במיניסקוס, אך עלול להיעדר מספר שבועות. האלופה במירוץ עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה על קבהא

(גודל טקסט)
בשורות טובות להפועל באר שבע: הבלם מיגל ויטור לא סובל מפגיעה במיניסקוס וצפוי לחזור לאימונים בתוך זמן קצר, כך על פי הודעת באר שבע. כפי שפרסמנו, השחקן משחק כבר תקופה ארוכה עם רצועה קרועה ובבדיקת ה-MRI שנערכה היום (חמישי) אובחנה פגיעה קלה ברצועה זו. הפגיעה תגרום לוויטור להחמיץ ככל הנראה את משחק הגביע מול אחי נצרת בשבת ושני משחקי ליגה נוספים. 


במקביל למאבק על התארים בעונה הנוכחית, בהפועל באר שבע כבר חושבים על הקיץ הקרוב ועל הכוונת של ראשי האלופה נמצא חלוץ מכבי חיפה עומר דמארי. האלופה רוצה לחזק את החלק הקדמי שלה מאחר ולא ברור האם מוחמד גדיר, אליניב ברדה ותומאש פקהארט יישארו בעונה הבאה. 




דמארי בן ה-28 אמור לחזור ללייפציג בסיום העונה וכפי שפרסמנו קבוצתו לשעבר מכבי פתח תקווה מעוניינת לצרפו כבר בחלון ההעברות הקרוב בהשאלת משנה ממכבי חיפה עד תום העונה. מאז שב החלוץ לישראל לפני שנה הוא כבש ארבעה שערי ליגה ב-20 משחקים. 


בתוך כך, האלופה חזק במאבק על מרואן קבהא. קשרה הישראלי של מאריבור מחזיק בהצעות גם ממכבי תל אביב וממכבי חיפה ולפי מקורביו עשוי לקבל החלטה בנוגע לעתידו כבר בשבועות הקרובים. הקשר האחורי אמור לעלות כמיליון יורו. 


עומר דמארי. כל הכוונת של האלופה (ערן לוף)
עומר דמארי. כל הכוונת של האלופה (ערן לוף)


עוד לפני שהתברר כי ויטור לא סובל מפגיעה חמורה, באלופה תכננו להאיץ את המגעים לצירוף בלם חדש, כשאדי גוטליב מהפועל תל אביב היה אחד המועמדים הבולטים להגיע. כידוע, תג המחיר של השחקן עשוי להיקבע בבוררות בינו לבין קבוצתו הנוכחית. 


קבהא ואיינבינדר. בעונה הבאה ביחד? (דני מרון)
קבהא ואיינבינדר. בעונה הבאה ביחד? (דני מרון) 


החלוץ ג'ון מרי מרודאר ולנייה הסלובנית, שהוזכר בימים האחרונים כמועמד לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה, חתם בקבוצת מייזהו האקה מהליגה השנייה בסין.

OFFICIAL: NK Rudar Velenje announced their Cameroonian forward John Mary has moved to China to join CL1 club Meizhou Hakka. pic.twitter.com/UN6B1NrXu9

— TransferMarkt China (@asaikana) January 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי