בעכו נשמו לרווחה: "זה היה מעיק לשחק במזג אוויר כזה"

אלדד שביט
אלדד שביט | ערן לוף

במועדון היו מרוצים מעלייה לשלב הבא אבל חוששים מעומס של 120 דקות. דמראווי ואלקרינאווי התעמתו באימון המסכם ופתחו על הספסל. זרים יגיעו בתחילת שבוע הבא

(גודל טקסט)

הניצחון של הפועל עכו אתמול (חמישי) על כפר קאסם בסיבוב ח' של גביע המדינה, שיחרר אנחת רווחה גדולה מאוד אצל אלדד שביט, מאמן הקבוצה. העכואים נזקקו להארכה מול הקבוצה מליגה א' וחששו להיות חלק "מחגיגת הסינדרלות". מצד שני, העובדה שהשחקנים נזקקו ל-120 דקות מאוד מקשה על הצוות המקצועי.


"זה היה מעיק לשחק במזג אוויר כזה ועוד 120 דקות. גם ככה הסגל שלנו חסר והעומס הוא גדול. נקווה שהשחקנים יידעו לעשות את העבודה כי הליגה הרבה יותר חשובה" אמרו במועדון.





המאמן אלדד שביט החליט שלא לתת ימי חופש לשחקנים וכבר הבוקר קיים אימון שחרור ותחילת ההכנות לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום שני. עמראן אלקרינאווי שלא פתח אמש, צפוי לחזור להרכב מול הקבוצה של יובל נעים. אלקרינאווי לא נכלל ב-11 הפותחים בגביע אחרי שהתעמת באימון המסכם עם דילן דמראווי שגם הוא מצא את עצמו יושב על הספסל.



במועדון ממשיכים בחיפוש שחקנים זרים לקראת החלק השני של העונה. לאחר שיחרורם של שני הנבחנים הדרום אפריקאים, בעכו מקווים לבחון שני זרים חדשים כבר בתחילת שבוע הבא. מבחינת ישראלים רצו בקבוצה לצרף את הקשר אנס דאבור מבני לוד, אך הפערים הכספיים גדולים. בעכו מתכוונים לפנות למכבי חיפה בכדי להשאיל את הבלם שי בן דוד ומקווים כי הירוקים לא יעמדו בדרכו של השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי