בלסינג אלקה יעבור בדיקה, בקבוצה מקווים שיהיה כשיר לסכנין

בלסינג אלקה עם גדי קינדה
בלסינג אלקה עם גדי קינדה | דני מרון

חלוץ אשדוד שנפצע מול אשקלון בגביע עדיין סובל מכאבים, מועדון מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית. ג'אן, פיבן ופליפנקה עשויים להצטרף בינואר

(גודל טקסט)
"עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק ביום שני בליגה נגד בני סכנין, וה-1:3 בסיבוב ח' בגביע מול אשקלון ייתן את הרוח הגבית כדי לנצח בפעם הראשונה במגרש הביתי שלנו". כך, אופטימיים מתמיד אמרו שחקני אשדוד בתום המשחק שהעלה אותם לשמינית גמר גביע המדינה.


המאמן עמיר תורג'מן היה מאושר במיוחד: "מגיע כל הכבוד לשחקנים על המחויבות והרצון שלהם עד שריקת הסיום את כל מה שיש להם ולהיכנס לאחר 120 דקות לחדר ההלבשה גמורים כי זה מה שאנחנו מנסים להנחיל לקבוצה כול הזמן".





תורג'מן, מאז שהגיע כמחליפו של ראובן עטר, מדבר כמעט בכל אסיפת קבוצה על הדרך, האופי והנחישות אותם הוא שואף להנחיל לשחקנים: "גם ברגעים הקשים לקראת סיום המשחק, השחקנים עושים את המקסימום לדחוף קדימה והצלחנו להשוות קרוב לסיום ולנצח בהארכה גם כששיחקנו בעשרה שחקנים".


החלוץ בלסינג אלקה שנפצע אתמול והוחלף, יעבור במהלך היום בדיקה ברגלו כדי לבחון את חומרת הפציעה ולהכשירו למשחק נגד בני סכנין.


בקבוצה פועלים במרץ לחזק את הסגל בחלון ההעברות: "אנחנו מתחת לקו האדום ולא שוכחים שחובה לעבור את הפועל רעננה והפועל אשקלון המקדימות אותנו".



אור אינברום. בקבוצה מקווים שהוא יחזור כבר בינואר (דני מרון)



בקבוצה ממתינים להסכם הארכת חוזהו של החלוץ דור ג'אן ע"י מכבי תל אביב לה הוא שייך ואשר משחק בבית"ר ת"א/רמלה כדי להגיע כמושאל לקבוצה. גם הבלם, שחר פיבן, קרוב להגיע ומו"מ מתקיים עם מכבי ת"א להשאלתו של איגור פיליפנקה. בימים הקרובים אמור להסתיים המו"מ עם אור אינברום בנושא השאלתו מגנט הבלגית אליה חזר ממריבור. 


אינברום הוזעק אתמול על ידי קבוצת גנט להצטרף למחנה האימונים של קבוצתו בספרד והבוקר המריא למחנה של גנט שם ינסה לקדם את המעבר

לאשדוד או להפועל חיפה שגם שם הוא מבוקש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי