קלטינס בספק גדול, יוסי בניון עשוי לפתוח מול הפועל חיפה

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר עדיין סובל מהקרע בשריר הירך וככל הנראה לא יעמוד לרשות בן זקן (שני, 20:30, ספורט1), השחקן הוותיק או בוייסן יעלו בהרכב. הייסטר וקלאודמיר יחזרו ל-11. סאבו צפוי לספוג קנס כספי בעקבות הקללות לשופט

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תגיע לקרב הצמרת מול הפועל חיפה (שני, 20:30, ספורט1) בהרכב חסר מאוד והמאמן בני בן זקן יצטרך לאלתר פתרונות בעיקר בחוליית הקישור. פול אדגר המוצהב ואריק סאבו המורחק, ייעדרו בוודאות, כאשר גם דוד קלטינס, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, בספק רב להתמודדות. יעקב בריהון שלא שיחק בגביע נגד ראשון לציון, החלים מפציעה וצפוי להיות כשיר.

מרסל הייסטר שלא פתח בגביע, יחזור בוודאות להרכב ועשוי לשחק דווקא בקישור, בשל מצוקת הקשרים של בית"ר ובמקרה כזה שון גולדברג או חן דילמוני מתחרים על עמדת המגן השמאלי. אנטואן קונטה ימשיך לשחק בקישור, לצדו של קלאודמיר פריירה שישוב להרכב, אחרי שנכנס כמחליף במחצית המשחק בגביע. אנתוני וארן שכבש צמד ונראה טוב מול ראשל"צ, ימשיך ככל הנראה לקבל את חולצת ההרכב, לצדם של חן עזרא ואיתי שכטר בהתקפה. ציון צמח, קשר הרכש החדש דייויד בוייסן וגם יוסי בניון נמצאים בתמונת ההרכב ואם קלטינס לא ישחק בסופו של דבר, לפחות אחד מהם יפתח בקישור. ז'אורז'יניו ינסה להשלים היום אימון נוסף מלא ואם יצליח במשימה הוא יהיה זה שיקבל בסופו של דבר את המקום בהרכב.

אריק סאבו שהורחק בגביע, לאחר שפלט פעמיים "פאק יו", לכיוון השופט דניאל בר נתן, צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון ויספוג ככל הנראה קנס גבוה, ללא קשר להחלטה להעמידו לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

יוסי בניון. צפוי לפתוח (דני מרון)
יוסי בניון. צפוי לפתוח (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי