בעל תפקיד באצטדיון המושבה שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: אלוני מור

אחרי שנעצר הבוקר ונחקר ביחידה לחקירות הונאה בחשד לאי סדרים כספיים והתנהלות בלתי תקינה, החשוד שוחרר ולא יוכל ליצור קשר עם המוערבים ולהגיע לאצטדיון בפתח תקווה.

(גודל טקסט)

בעל תפקיד באצטדיון המושבה, שעוקב לחקירה הבוקר (ראשון), שוחרר לביתו בתנאים מגבילים לרבות הרחקה מהאצטדיון ואיסור יצירת קשר עם המעורבים. הבוקר סמוך לשעה 10:00 הגיעו חוקרי היחידה לחקירות הונאה של מחוז המרכז בשלוחת שרון אל משרדי אצטדיון המושבה בפתח תקווה ולאחר שוחחו עם מספר בעלי תפקידים וגבו עדות משניים מהם, נכנסו אל משרדי האצטדיון אספו קלסרים וחומרי מחשב, ואף עיכבו לחקירה בעל תפקיד בכיר באצטדיון בחשד לאי סדרים כספיים. בעקבות מידע שהגיע אל חוקרי יחידת ההונאה החליטו לפשוט על משרדי האצטדיון ולהתמקד בקלסרים אותם מנהל בעל התפקיד הבכיר, ובעיקר בקלסרים השייכים לכאורה לו אישית.

לאחר שאספו את החומרים הנ"ל סמוך לשעה 14:00, לקחו איתם החוקרים את אותו עובד בכיר ונסעו אל משרדי היחידה בכפר סבא. בתם חקירה שנמשכה מספר שעות החליטו החוקרים לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים ולהמשיך את החקירה כשהוא נתון במעצר בית בשלב זה. על פי החשד, מייחסים החוקרים לחשוד התנהלות בלתי תקינה הגובלת לכאורה במעשים פליליים בכל הקשור להשכרת מגרשי האימונים והשימוש במגרש האימונים, בעיקר בקרב קבוצות פרטיות ושוכרים עצמאיים. נציין שמתחם האצטדיון קיימים שני מגרשים סינתטיים. האחד בגודל סטנדרטי והשני מגרש מוקטן.

במהלך כל ימות השבוע מתקיימות במתחם כולו פעילויות קבוצות ספורט שונות, בעיקר מתחום הכדורגל, כמו גם בתחום הרוגבי ופוטבול אמריקאי. מרבית הקבוצות קשורות לפתח תקווה, מחלקות הנוער של הפועל פתח תקווה, מכבי פתח תקווה ושימוש חלקי של קבוצת הבוגרים והנוער של הפועל מחנה יהודה. כמו כן, קבוצות נשים כדורגל, וכפי שציינו קבוצות כדורגל חובבניות. במשטרה ינסו לבחון כיצד נגבו התשלומים בגין השימוש במתחם, ובתקופות הקיץ מתקיימות שם קייטנות לילדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי