יובל נעים: אנחנו חגגנו? זה כלום לעומת מכבי חיפה אתמול במושבה

יובל נעים
יובל נעים | מאור אלקסלסי

מאמן אשקלון, שחגג את יום הולדתו ה-51 עם 0:1 יקר בעכו, שמר על איפוק יחסי בסיום: "אנחנו הרבה יותר טובים מכל מי שבתחתית". שביט: "תסכול גדול מאוד". עמית ביטון שוחרר מעכו וצפוי לסכם במ.ס אשדוד. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"עברנו פה באשקלון שלושה חודשים מאוד קשים. אני חייב לומר מילה טובה להנהלה שנתנה לנו שקט לאורך התקופה", כך הסביר יובל נעים המאושר, שחגג את יום הולדתו ה-51 עם 0:1 יקר בעכו משער בדקה ה-87. "אנחנו חייבים להשתפר בחלק הקדמי כי משהו עוצר אותנו. אנחנו נעשה את זה. ראיתם היום חבורה של גברים ששיחקו טוב במשחק חוץ קשה מול קבוצה בעייתית. היינו הרבה יותר טובים ולצערי אנחנו לא יודעים להבקיע מהמצבים שלנו. אני מרוצה כי הקבוצה הזו חשובה להרבה אנשים ואני מאושר שהצלחנו לשמח אותם".

על כך שהשחקנים חגגו דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום ובירכו אותו לרגל יום הולדתו: "אנחנו חוגגים? מה זה החגיגות האלה לעומת חגיגות הניצחון של מכבי חיפה אתמול בגביע. כשאתה בתקופה קשה אתה מחפש איך לשמוח. אני מודה לכל האנשים שבירכו את הקבוצה ועשו הכל למען הצלחת הקבוצה הזאת. מגיע לנו, אנחנו לא בנויים לתחתית, אנחנו משחקים יותר טוב מכל מי שלמטה. עכשיו רוצים לצאת לדרך חדשה, לשחק טוב ולקחת נקודות. אני שמח בשביל סער על הגול. אנחנו מאושרים ואני מקווה שרק נמשיך כך".

חיזוק בינואר: "אני מקווה שמנגה ינחת הלילה ויצטרף לקבוצה. מאוד קל לטעות ולהתפשר בתקופות כאלה והשוק לא רבוי בשחקנים טובים. מחר יש לנו יום חופש סוף כל סוף. זו הקבוצה היחידה שמתאמנת בכל יום חוץ מכיפור. מחר ננוח. אני לא איש של חגיגות. אני כבר חושב על המקלחת שלי בבית. אנחנו כבר חושבים על הפועל רעננה והמלחמה עדיין בעיצומה".


שמחה כפולה. יובל נעים המאושר (מאור אלקסלסי)

דקות ספורות לאחר המשחק נודע שהפועל עכו שיחררה את הבלם הצעיר עמית ביטון, שצפוי לסכם כבר בימים הקרובים במ.ס אשדוד. המאמן המאוכזב אלדד שביט סיכם: "אני לא חושב שקיבלנו גול כי הלכנו אחורה. עשינו שגיאה וקיבלנו שער. זה היה הלך הרוח של המשחק. היינו צריכים להגן ולנסות לעקוץ במתפרצות ולא הצלחנו. בכל זאת, למה להפסיד? אפשר להוציא נקודה ולשמור על 0:0 למרות שבאנו לנצח. הלך המומנטום, לצאת עם נקודה ולהכניס משהו לקופה שלנו זה חשוב. תסכול מאוד גדול לחטוף שער בדקות הסיום. היה משחק שקול ותיקו היה משקף את מה שקרה. הם כבשו לצערי וזהו, אין לי מה להוסיף מעבר לזה".

הישארות בליגה: "חשבנו שגם היום נכניס נקודות לקופה כי כל נקודה חשובה במאבקי התחתית. אנחנו צריכים יותר אופי ולדעת איך לקחת נקודות. אשקלון לא ניצחו הרבה זמן אבל הם יודעים לאגור נקודה פה ושם ועכשיו כבר יש להם כמות יפה של נקודות. אנחנו מנוסים בלהרים את השחקנים וזה מה שנעשה גם הפעם. צר לי שלא השכלנו ללכת הביתה עם 0:0 היום".

כובש שער הניצחון הדרמטי סער בנבנישתי סיפר: "מזל טוב ליובל. עשינו ניצחון מאוד חשוב וחיכינו לזה הרבה זמן. אנחנו עובדים ומתאמנים כל כך קשה. אני שמח שעליתי מהספסל והבקעתי את שער הניצחון. אין יותר משמח מזה. כשאני הגעתי לכאן ראיתי קבוצה מצוינת שמשחקת כדורגל טוב ומבינה את המשחק. לא הלך, אבל הצגנו כדורגל יחסית טוב. אני מקווה שמכאן נעלה קדימה כי בהחלט מגיע לנו. קבוצת תחתית? קשה לומר, צריך לייצר המשכיות. יש לנו מלחמת עולם מול רעננה". 


שער ניצחון חשוב בדקה ה-87. סער בנבנישתי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי