שכטר: אם הפערים מול בית"ר יהיו גדולים מדי, אעשה מה שטוב לי

איתי שכטר
איתי שכטר | ערן לוף

החלוץ לרדיו ירושלים: "אמרתי ואני חוזר ואומר שאני מעוניין להישאר". על בן זקן: "גם בתקופה הפחות טובה התנהל מצוין כמאמן". אליפות? "נדבר לקראת אפריל". נמני: "אם המו"מ יסתדר, אז יסתדר. אם לא, לא"

(גודל טקסט)

"המו"מ על הארכת החוזה שלי נמצא בשלבים מוקדמים מאוד", כך גילה איתי שכטר, קפטן בית"ר ירושלים בראיון לרדיו ירושלים, "אני כבר אמרתי וחוזר ואומר שאני מעוניין להישאר בבית"ר. טוב לי פה ואעשה הכל כדי לסגור כאן לעונות הבאות".

על ההתעניינות בו מצד הפועל באר שבע:  "כרגע הסוכן שלי אבי נמני מטפל בהכל. אין עוד פערים במו"מ כי עדיין לא קיבלנו תשובות למה שביקשנו. יש לי את הדרישות שלי ואעשה הכל כדי לקבל מה שאני רוצה. שוב אני מאוד מקווה להישאר בבית"ר, אבל אם הפערים יהיו גדולים מדי, אעשה מה שטוב בשבילי".

על הסיכוי לאליפות: "על אליפות מדברים לקראת אפריל מאי. כבר לקחתי אליפות (עם הפועל ת"א) ואני יודע איך זה עובד. כרגע אפשר להגיד שאנחנו משחקים טוב ובהחלט במירוץ. מה גם שהעונה, בניגוד לעונות קודמות, מכבי ת"א ובאר שבע לא פתחו פער ומצד שני אנחנו עומדים במבחן התוצאה ומחלצים נקודות גם ממשחקים קשים".

על הבלאגן בקבוצה בתחילת העונה: "בקיץ עם כל התהפוכות שהיו וחילופי המאמנים אמרנו השחקנים לעצמנו שאנחנו חייבים שים בצד את כל מה שקורה מסביב ולבוא ולתת הכל על כר הדשא"

על הטענה שבית"ר משחקת בניגוד ל-DNA שלה: "אני מעדיף להיות בקבוצה מנצחת מאשר קבוצה שמתקתקת כדורגל יפה אבל לא מביאה נקודות. חוץ מזה שאני לא רואה הרבה קבוצות שמשחקות כדורגל יפה בליגה. ברור שאם כל ניצחון, הביטחון עולה ועמו גם הכדורגל שלנו ייראה יותר טוב".


בן זקן. "יש משהו בשקט שלו ורוב הקהל מבין שהוא לא הבעיה" (דני מרון)

על בני בן זקן: "יש משהו בבני, בשקט שלו. הוא לא בא ויוצא נגד אנשים ואפילו שאומרים לו דברים לא נעימים, הוא עונה בצורה יפה. גם בתקופה הפחות טובה שלנו בן זקן התנהל בצורה יוצאת מהכלל כמאמן. אני חושב שגם הקהל מבין ברובו שבן זקן הוא לא הבעיה".

על חדר ההלבשה: "בעיניי חדר הלבשה בריא זה לא ה-11 שמשחקים. זה אלה שפחות משחקים אבל נותנים הכל באימונים כדי להרשים את המאמן, לקבל דקות ולתרום לקבוצה ויחד עם זאת מעודדים ומפרגנים לאלה שמשחקים".


בניון. "מתאמן כמו ילד בן 17, האינטראקציה עם בן זקן טובה" (דני מרון)

על יוסי בניון: "יוסי מאוד חשוב לנו השחקנים. הוא אחד המנהיגים. נכון שהוא לאחרונה משחק פחות, או לא משחק בכלל. הוא כבר תרם לנו בתקופה שפתח או עלה מהספסל בתחילת העונה, ואני בטוח שהוא עוד יתרום לנו. בניון הוא מקצוען, מתאמן כמו ילד בן 17, עובד קשה ובאמת רוצה להצליח. אני מקווה שהוא יחזור לשחק ואני מאוד מקווה שהוא יישאר. האינטראקציה שלו עם בן זקן טובה".


על שותפו המפתיע לחוד, אנתוני וארן:
"חלוץ איכותי מאוד. הוא נראה טיפה גמלוני, אבל הוא מטפל נהדר בכדור ומרוויח מלא כדורים במשחק. הוא בחור נהדר שגם כשלא שיחק היה בא אלי לחדר ההלבשה ומחבק אותי 'איתי, איזה גול שמת'. הוא נותן את הנשמה באימונים והוא נכס לבית"ר ירושלים".


וארן. "רק נראה גמלוני אבל הוא חלוץ איכותי" (דני מרון)

סוכנו של שכטר, אבי נמני הוסיף לרדיו ירושלים: "לא נציב דד ליין לבית"ר. אם זה יסתדר, זה יסתדר, אם לא, לא. שכטר רוצה להישאר בבית"ר. נכון שזה גם היה עם דן איינבינדר, אבל צריך לשפוט כל מקרה לגופו. אנחנו בכלל לא דיברנו עם אף קבוצה, כולל הפועל באר שבע. לכן אני לא יכול לדבר על קבוצות. העניין המרכזי הוא אורך החוזה. זה החוזה האחרון שאיתי יכול לעשות בו כסף, צריך לזכור שהוא בן 31".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי