סגל: הטעות עם קובי מור קרתה פעם ראשונה, אחרונה ואחת יותר מדי

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

הבעלים של נתניה לא נרגע מטעות השיפוט שהרגה את המשחק מול מכבי ת"א (3:0). בראיון לרדיו אמצע הדרך הוסיף: "אם זה היה גמר גביע, היינו יורדים מהמגרש". קוגבנייה ותירם יפתחו בשבת (18:15, ספורט4) מול אשדוד

(גודל טקסט)

אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, עדיין לא נרגע מטעות השיפוט הקשה בה הורחק קובי מור כבר בדקה ה-13 בהפסד הליגה 3:0 למכבי תל אביב וכמו כן נפסק לחובת קבוצתו פנדל אותו החמיץ וידאר קיארטנסון.

בראיון לתוכנית הספורט ברדיו אמצע הדרך דיבר סגל על אכזבתו מהטעות: "השתמשתי במילים החריפות ביותר בשיחה עם בכירים באיגוד השופטים. אמרתי להם שזו טעות שקרתה פעם ראשונה, פעם אחרונה, ופעם אחת יותר מדי. אם טעות כזאת הייתה מתרחשת בגמר גביע, היינו יורדים מהמגרש עם כל ההשלכות".

ובינתיים, במכבי נתניה השלימו לפני שעה קלה את ההכנות לקראת המשחק החשוב מחר (שבת, 18:15, שידור ישיר בספורט4) מול מ.ס. אשדוד, כאשר היהלומים מגיעים לאחר שני משחקים ללא ניצחון.

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ערכו לשחקניהם אימון קליל ולא ממש תרגלו את ההרכב הפותח, אך מסתמן שאת מקומו של קובי מור המורחק יתפוס ויקי כחלון, בעוד אחד מבין כחלון וחגי גולדנברג יצוות כמגן שמאלי. אפשרות נוספת היא הצבתו של בן צעירי בצד שמאל של ההגנה ואז גולדנברג וכחלון יתחרו על עמדת המגן הימני. אביב אברהם המוצהב וברנקו ורגוץ' הפצוע ייעדרו, לעומת דידייה קוגבנייה ודודי תירם שיפתחו בהרכב.


דראפיץ'. "אנחנו צריכים לחזור למשחק הלחץ" (דני מרון)

בהמשך לסכנת הצהובים שהייתה לשחקני נתניה לפני המשחק מול הפועל רעננה לפני כשבועיים, גם הפעם ייאלצו להיזהר שלושה שחקנים מצבירת הכרטיס הצהוב החמישי, שיגרום להם להיעדר ממשחק הגביע באשדוד בעוד כשבוע וחצי. מדובר בטים הויבך, ניקו אולסק והקפטן ערן לוי. "אשדוד קבוצה מסוכנת התקפית ואנחנו צריכים להיזהר", אמרו צוות המאמנים לשחקנים באסיפה. "אנחנו חייבים לחזור למשחק הרגיל שלנו ולחזור ללחץ שהיינו עושים בצורה טובה".

הרכב משוער: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, דודי תירם, ויקי כחלון (בן צעירי), ניקו אולסק, דן גלזר, דידייה קוגבנייה, ערן לוי, דיא סבע, אלחסן קייטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי