מנחם קורצקי: אנחנו חייבים לחזור מאשקלון עם נקודות

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמן הפועל רעננה התייחס לקרב התחתית מחר (ראשון, 19:00): "סומך על השחקנים שישימו את ה-3:0 למכבי חיפה מאחור". אסף צור יזכה להזדמנות אולי האחרונה בין הקורות

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה עשו בשלושת ימי האימון האחרונים הפרדה בין המשחק מחר נגד הפועל אשקלון (ראשון, 19:00) לתבוסה בבית למכבי חיפה 3:0 ביום רביעי.

המאמן מנחם קורצקי ערך שיחות אישיות וקבוצתיות עם שחקניו ועודד אותם לקראת המשחק המרכזי בתחתית הטבלה. להפועל אשקלון שלוש נקודות יותר בטבלה מאשר להפועל רעננה, 16 לאשקלון ורק 13 נקודות לרעננה ועל כך אמר קורצקי: "הכוונה היא לאושש את השחקנים גם פיזית וגם מנטלית מההפסד למכבי חיפה. המשחק נגד הפועל אשקלון הוא מאוד משמעותי ונהיה חייבים לחזור ממנו עם נקודות. אני סומך על השחקנים שיעשו את המעבר בין שני המשחקים".

מהמשחק ייעדר הבלם בן והבה אשר הורחק בכרטיס אדום נגד מכבי חיפה, ומנגד להרכב אמור לחזור עדי נמני אשר סיים עונש הרחקה של חמישה כרטיסים צהובים. לסגל אמור לחזור לאחר פציעה ארוכה הבלם עידו לוי. כידוע, הקבוצה החתימה בסוף השבוע את השוער מבוליביה גיירמו ויסקארה שימתין להזדמנות שלו במשחק הבא ובין הקורות מחר ישחק אסף צור.

ההרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, עלי מוחמד קמארה, אלי בבייב, עמנואל אמבולה, בן בנימין, שניר שוקר (רועי שוקרני), נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה (תומר סויסה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי