הפועל באר שבע הודיעה: אליניב ברדה מונה לעוזר מאמן שני

אליניב ברדה
אליניב ברדה | דני מרון

עד אשר ישלים קפטן האלופה את כל בדיקותיו הרפואיות ובתקווה שיקבל אישור לשוב לכר הדשא, החליטו ברק בכר וראשי ההנהלה לצרפו לצוות המקצועי: "אם אני לא יכול לעזור מהמגרש, אעשה זאת מהספסל"

(גודל טקסט)
אליניב ברדה, קפטן הפועל באר שבע, לא משחק בשבועות האחרונים בעקבות אותו אירוע לב שעבר באימון הקבוצה, והבוקר (ראשון), שעות לפני המשחק מול הפועל חיפה, הודיעה האלופה על כך שהחלוץ מונה לעוזר מאמן שני של ברק בכר.


על אף המינוי המקצועי, בבירת הנגב מיהרו להבהיר כי אין מדובר בתליית הנעלים מבחינת החלוץ, אלא רק בתפקיד זמני עד אשר יאפשרו לו רופאיו לשוב לכר הדשא. "אליניב ברדה אמור לעבור בעוד מספר שבועות בדיקות רפואיות נוספות, אשר רק לאחריהן יתנו הרופאים את חוות דעתם באשר למצבו הרפואי", נמסר מהמועדון.




"אליניב ממשיך להימנות על סגל הקבוצה כשחקן לכל דבר. במקביל, החליטו ברק בכר וההנהלה למנות את ברדה כעוזר מאמן שני. אין הדבר מעיד כלל על פרישה של ברדה או כוונה שכזו", נמסר בנוסף, "הכוונה היא להיעזר בניסיונו הרב של אליניב בתקופה זו בה אינו משחק, וברדה יחל בתפקידו כבר מהמשחק הערב".



בכר וברדה. לפחות לזמן הקרוב הם ביחד בצוות המקצועי (דני מרון)


אליניב ברדה הוסיף: "זה לא סוד שתמיד אני רוצה לעזור ולתרום מהיכולות והידע שלי. כרגע, עד לבדיקות, אני לא יכול לעשות את זה במגרש, אז אעשה זאת מהספסל ובאימונים". המאמן ברק בכר הגיב לכך ואמר: "אני מאוד שמח להיעזר בניסיון הרב של ברדה, גם בניסיון שלו במגרש ובוודאי כמנהיג. עד שהוא יחזור למגרש, ניעזר ביכולות שלו כאחד מאנשי הצוות המקצועי שלנו". 


רק אתמול פרסמנו בספורט1 על כך שהחלוץ ממתין להצעה מהפועל באר שבע, לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב ולו חלום בפרק הבא בקריירה לשמש כמנהל מקצועי. כעת, לפחות לתקופה הקרובה, נמצא עבורו פיתרון ראוי כדי שיוכל לסייע מקצועית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי