למה דסה לא ישחק מול מכבי חיפה? תלוי את מי שואלים

אלי דסה
אלי דסה | ערן לוף

בסביבתו של המגן טוענים שהוא חש כאבים במקום הפציעה בירך, במכבי ת"א מתעקשים שמדובר בהפחתת עומס בלבד. דוידזאדה אמור לפתוח במקומו. ויכוח במועדון בנוגע לרפאלוב

(גודל טקסט)

בסביבתו של אלי דסה טוענים שהמגן שוב חש כאבים במפרק הירך, המקום בו נפצע בקיץ החולף ואשר גרם להיעדרות של למעלה משלושה חודשים מהמגרשים, ולכן ייעדר מהמשחק החשוב הערב (21:00) בסמי עופר מול מכבי חיפה. במכבי תל אביב דוחים מכל וכל את הדברים האלה ומתעקשים שהמגן לא ישחק בהמלצת הצוות הרפואי שהמליץ להוריד ממנו עומסים.

אם דסה אכן לא ישחק יעבור דור מיכה לאגף ימין בעוד אופיר דוידזאדה יפתח באגף שמאל של הקישור. הקפטן שרן ייני חלה והמאמן ג'ורדי קרויף אמור לבחור את מחליפו למשחק מול הירוקים מבין טל בן חיים ויובל שפונגין. אגב, קרויף המשיך לתת מחמאות למנג'ר ההולנדי של חיפה מו אלאך גם בטורו השבועי ב"דה טלחראף".

  • רוצים לראות כדורגל ישראלי מכל מקום בעולם? לחצו פה

"מאז השחקנים כשלו להגשים את היעד של ג'ורדי להשיג 29 נקודות בסיבוב הראשון, מכבי תל אביב נמצאת במקום אחר, עוצמתי ובטוח", אמר גורם בקבוצה, "ועם זאת מכבי חיפה תמיד באה במוטיבציה גבוהה נגדנו ועל השחקנים לעמוד במבחן האופי ולנצח בסמי עופר". אגב, שחקני במכבי טוענים בשיחות פנימיות כי למרות פער הנקודות והמיקום בטבלה אין פייבוריטית במשחק ומזכירים את ה-0:0 שסחטו הירוקים בסיבוב הראשון כשהם משחקים ברוב הדקות בעשרה שחקנים בלבד.


דור פרץ. בזכות היכולת הטובה שלו, במכבי מחפשים קשר קדמי ולא אחורי (דני מרון)

המשחק מול חיפה יהווה מבחן חשוב לדור פרץ. אם הקשר האחורי ימשיך ביכולתו הטובה לאחרונה, במכבי יחפשו קשר קדמי שיודע ליצור מצבים, לשחרר פקקים ולאיים על השער. בקיצור יכולת טובה של פרץ תמנע הבאת שחקן על המשבצת שלו, לפחות עד הקיץ.

במועדון ממשיכים לעבוד על חיזוק ישראלי ובקבוצה מצפים שרפאלוב יסדיר עניינו מול קבוצתו הבלגית ברוז' כששכרו ושכר הרכישה לא יהווה בעיה כי הניסיון שלו חשוב להמשך מאבק האליפות. מצד שני יש הטוענים כי רפאלוב כבר מעבר לשיאו וצריך ללכת על שחקן צעיר דוגמת גדי קינדה למרות שאין לו ניסיון במאבקי צמרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי