אוהדי חיפה נטשו מוקדם, מאס: כבר חושבים על אשדוד

רוב מאס עם מו אלאך
רוב מאס עם מו אלאך | ערן לוף

המאמן ההולנדי של הירוקים מנסה לשכוח במהירות מה-1:3 למכבי ת"א: "שום דבר חוץ מהמשחק הקרוב לא חשוב כרגע. לא יודע מתי ימנו מאמן ראשי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הפסידה הערב (שני) 3:1 למכבי תל אביב בסמי עופר והסתבכה עוד יותר בתחתית לקראת המשחק החשוב מול מ.ס אשדוד בשבת כשהיא צברה שלוש נקודות מ-15 בעידן רוב מאס. אוהדי הקבוצה המאוכזבים נטשו את האצטדיון מיד לאחר השער השלישי.

המאמן המאוכזב סיכם: "שיחקנו נגד קבוצה שמשחקת ביחד כמה שנים, אנחנו עוד מתפתחים. זאת קבוצה שנאבקת על תואר וזאת עבודה אחרת. אני חושב שקודם כל אחרי השער המהיר לא איבדנו את הראש וניסינו לחזור למגרש והאמנתי שעדיין יש לנו סיכוי. ברגע שחשבתי שאנחנו יכולים לחזור למשחק איבדנו כדורים והם הכפילו את היתרון".

מאבקי התחתית: "קודם כל יש לנו משחק מול אשדוד, ושום דבר אחר לא חשוב כרגע. מחר ננתח דברים ונראה מה צריכים לעשות לקראת המשחק הבא. יהיה בסדר".

מינוי מאמן קבוע: "לא יודע, זה תלוי בהנהלה".

אוהדי מכבי חיפה. נטשו באכזבה (ערן לוף)
אוהדי מכבי חיפה. נטשו באכזבה (ערן לוף)

הקשר גל אלברמן אמר: "קשה לדעת אם לא היינו סופגים כל כך מוקדם. לא היינו מספיק טובים כדי להתמודד עם האיכויות של מכבי ת,א, אז אין לבוא בטענות לתוצאת הסיום. בשלבים מסוימים של העונה התקשינו גם מול קבוצות תחתית. אנחנו לא מצליחים לייצר יציבות ונקווה לייצר רצף חדש כבר מהמשחק מול מ.ס אשדוד".

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי