ארבייטמן ייפגש עם רעננה, החתימה כבר היום?

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | אודי ציטיאט

חלוץ מכבי פ"ת צפוי לעבור לתחנה שמינית בישראל בחוזה עד תום העונה. קורצקי לא מתלהב לשחרר את פושה. שחקנים התלהבו מהשוער ויסקארה

(גודל טקסט)

בהפועל רעננה מאמינים כי הפגישה הנוספת אשר אמורה להתקיים במהלך היום (שלישי) בין ראשי המועדון לחלוץ מכבי פתח תקווה שלומי ארבייטמן, תביא לחתימת חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. המהלך להחתמת ארבייטמן להפועל תל אביב לא יצא לפועל ולחלוץ הצעה מבני סכנין.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי רוצה את ארבייטמן. החלוץ בן ה-32 כבש העונה שער אחד בעשרה משחקי ליגה, מתוכם פתח בשישה בלבד. אם יחתום ברעננה, היא תהיה התחנה השמינית שלו בישראל אחרי בית"ר ירושלים, הפועל פ"ת, מכבי חיפה, הפועל ת"א, הפועל ב"ש, הפועל חיפה ומכבי פ"ת.

בשלב זה, למרות האכזבה המקצועית מג'ורדן פושה, קורצקי אינו מתלהב לשחרר את הצרפתי כל עוד אין לו שחקן זר אחר. הכוונה כרגע היא שלא להחתים את עמנואל מאיוקה שמתאמן עם הקבוצה תקופה ארוכה.

ארבייטמן
ארבייטמן. עוד תחנה? (אודי ציטיאט)

השוער הזר החדש מבוליביה גיירמו ויסקארה מגלה על פי שחקני הקבוצה יכולת טובה באימונים והוא עשוי לערוך בקרוב בכורה. בקבוצה לא מתכוונים לשחרר בהשאלה את החלוץ מוחמד שכר אשר מספר קבוצות מגלות בו עניין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי