מכבי פ"ת שוב פנתה לאלבז, התקרבות במגעים עם זיקרי

רועי זיקרי
רועי זיקרי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1 המלאבסים מעוניינים לצף את הישראלי של אפולון, ונמצאים במגעים מתקדמים עם חלוצה של הפועל כפ"ס. ארבייטמן וגל לוי יעזבו, מרסיאל ואלקיים יחזרו מול נתניה

(גודל טקסט)

האם מכבי פתח תקווה בדרך לרכש שני בחלון ההעברות של ינואר? לספורט1 שביומיים האחרונים חלה התקרבות במגעים בין הקבוצה לחלוץ הפועל כפר סבא רועי זיקרי. ההתקרבות קרתה בגלל שהירוקים מהשרון החתימו אמש (שלישי) את החלוץ הליטאי דרווידאס סרנאס ומחפשים חלוץ ישראלי נוסף.

בכפר סבא נוטים לאפשר לזיקרי לעזוב, כאשר בפ"ת מציעים לו חוזה עד תום העונה וההערכה היא שתוך יום-יומיים המשא ומתן יתקדם. יש לציין, שגם הפועל תל אביב עדיין בתמונה, אך נראה שבקבוצה מהשרון יעדיפו לתת את ברכת הדרך לחלוץ לעבור לקבוצה מליגת העל ולא למתמודדת ישירה על ההעפלה לליגת העל. מוקדם יותר היום גורם בכיר בכפ"ס אמר לספורט1: "רועי זיקרי לא ישחק במועדון".

במקביל, כפי שפורסם בספורט1 בחודש שעבר במכבי פ"ת שוב פנו לחלוץ אלי אלבז, אשר משחק באפולון סמירני היוונית ומאמינים כי יוכלו לשכנעו להגיע. מי שצפוי לעשות את הדרך החוצה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, שקרוב לסיכום בהפועל רעננה. גם הקשר גל לוי צפוי לעזוב את הקבוצה.

בגזרת הפצועים, ז'והאן מרסיאל צפוי לחזור להתאמן ולהיות כשיר למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון (19:00), כאשר גם עודד אלקיים צפוי להיות כשיר. רישאר סומא צפוי לעבור מחר צילום, זכר לפציעה שבגינה הוחלף במשחק הניצחון בשבת מול בני סכנין ומחר ינסה לחזור לאימוני ריצה. עידן אדהנני סובל ממתיחה ובספק גדול למשחק. אם אדהנני לא יהיה כשיר, ייאלץ המאמן שרון מימר לשנות את המערך , שכן עומר דנינו לא יחזור לכשירות בזמן הקרוב. בנושא אחר, במועדון קיבלו החלטה עקרונית כי בשבועות האחרונים ולאחר שבקבוצה ינשמו אוויר מאזור התחתית, להתחיל לשתף בקבוצת הבוגרים את החלוץ תאי בריבו והקשר מוחמד סרסור מקבוצת הנוער. 

אלי אלבז. יחזור מיוון לפ
 אלי אלבז. יחזור מיוון לפ"ת? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי