בני יהודה מחפשת חלוץ, ואלסקיס לא ימשיך בעונה הבאה

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | דני מרון

הכתומים החליטו שלא להאריך את חוזהו של הליטאי בן ה-30, שהבקיע העונה שישה שערים. הכוונה: לצרף שחקן התקפה כבר בינואר. אייל לחמן ישמש כמנהל הספורטיבי של מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

בני יהודה, שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון, תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל רעננה, בידיעה שניצחון נוסף יבסס את מעמדה בתוך השישייה הראשונה. בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ זר, שיחזק את החלק ההתקפי כבר בחלון ההעברות הנוכחי, גם מתוך מחשבה לעונה הבאה, זאת לאחר שהתקבלה החלטה עקרונית שלא להאריך את חוזהו של החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס, שמסיים את חוזהו בסיום העונה.

הליטאי כבש העונה שישה שערי ליגה, חלקם מכריעים ובדקות הסיום, אך בבני יהודה מעדיפים לחפש במקומו חלוץ זר מהיר יותר ומגוון יותר לחלק ההתקפי. הליטאי בן ה-30 הגיע כזכור בינואר אשתקד וכבש ארבעה שערי ליגה בחצי עונה.

בתוך כך הוחלט למנות לעונה הבאה את אייל לחמן למנהל הספורטיבי של מחלקת הנוער של המועדון והוא יחל את עבודתו בחודש יוני, לאחר סיום העונה הנוכחית. הבעלים ברק אברמוב אישר ומסר: "אייל הוא איש מקצוע בכיר בכדורגל הישראלי ואני יותר משמח שאדם בדמותו ידריך, יכוון ויתווה דרך לשחקני הדור הבא של המועדון".


שנה וחצי במדים הכתומים ולא מעבר, כך מסתמן. ואלסקיס (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי