סטנצ'יו: נתתי לשביט הזדמנות למרות הטעויות, בעתיד הוא יהיה מאמן טוב

איציק טוויזר
איציק טוויזר | האתר הרשמי

המנהל המקצועי של הפועל עכו דיבר על המאמן שעזב: "יש הצעות על 8-9 שחקנים שלנו, קבוצות מוכנות לשלם על השאלה של אלקרינאווי". טוויזר לקראת ב"ש (שבת, 20:30, ספורט4): "לא משנה מול מי אנחנו משחקים"

(גודל טקסט)

לאחר עוד שבוע סוער בו נפרדה הפועל עכו מהמאמן אלדד שביט מנסים במועדון להתכונן בצורה הטובה ביותר מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט4). בעכו מודעים ליחסי הכוחות ומנסים לגרום לשחקנים לבוא במוטיבציה גבוהה כדי לצמצם את הפערים. המנהל המקצועי דניאל סטאנצ'ו והצוות המקצועי החדש דוד מרטן ואיציק טוויזר ערכו מספר שיחות עם השחקנים בהן ניסו לרומם את רוחם ואף להחדיר להם שדווקא במשחק מול האלופה יכולה עכו לעשות את הסנסציה הגדולה.

טוויזר, שיעמוד על הקווים כיוון שיש לו תעודת פרו ומרטן לא מתכוונים לבצע שינויים משמעותיים ונראה רק כי עמראן אלקרינאווי יחזור להרכב. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים אליה הגיעו המנכ"ל יניב משולם, המאמן איציק טוויזר והמנהל המקצועי דניאל סטאנצ'ו. משולם בירך את המאמן החדש: "טוויזר הוא עכואי כבר שנים רבות וחיכה להזדמנות ואנחנו מאחלים לו בהצלחה".

המאמן עצמו שנראה מעט נרגש התייחס למצב החדש: "אנחנו עובדים כצוות ונעשה את המקסימום עד לסיום העונה. באר שבע היא אחת הקבוצות הטובות בארץ, אם לא הטובה ביותר, ולמרות זאת בסיבוב הראשון עשינו מחצית אחת גדולה מולם. אנחנו צריכים את הנקודות ולכן עבורנו זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים".

"אני מאמין מאוד בקבוצה ולכן גם הסכמתי לשמש כמאמן אבל יש לנו צוות רחב. הפועל עכו הוא מועדון חשוב לליגת העל". טוויזר גם התייחס לרכש החדש דודו ביטון. "דודו תוספת כוח משמעותית. הקבוצה תתחזק בנוסף בכמה שחקנים, מרגישים שינוי מנטלי בהבאת שחקנים. נצטרך להתחזק בעוד שחקן התקפה ובלם נוסף. אני לא רוצה לצאת בסיסמאות, הפועל עכו הייתה בתקופות יותר גרועות. היינו כבר במינוס 11 בעבר ונשארנו בליגה, אבל לא בסיסמאות, אלא בעבודה קשה".

איציק טוויזר במסיבת העיתונאים (הפועל עכו, רשמי)
איציק טוויזר במסיבת העיתונאים (הפועל עכו, רשמי)

סטנצ'יו התייחס בעיקר למאמן שעזב: "אנחנו מכבדים את אלדד, לא נדבר עליו כמו שלא דיברנו על הרבה תוצאות לא טובות והטעות של ששת הזרים. עבדתי איתו בצורה טובה, אנחנו רוצים להתחיל רק על העתיד. אני מאמין בצוות, ראיתי גישה חיובית. אנחנו עובדים מהבוקר עד הלילה על חיזוק. אנחנו מרוצים מבלטקסה, נביא עוד שחקנים כדי להישאר בליגה הראשונה. להפועל עכו הייתה נקודת פתיחה לא טובה בקיץ, אנחנו מסתכלים על אסטרטגיה לטווח הארוך. בעונה שעברה המשכורות היו גבוהות יותר, זה בניגוד לאסטרטגיה שלנו".

"עד עכשיו איבדנו הרבה נקודות נגד פתח תקווה, סכנין ואשקלון בבית. חשוב לשנות את הגישה והמנטליות של השחקנים. התחלנו את העונה עם אפס שחקנים, ועכשיו אני מרוצה מהשחקנים שיש ברשותי. יש 8-9 שחקנים שיש להם הצעות. יש הצעות טובות עבור גבי קניקובסקי, קבוצות מוכנות לשלם כסף על השאלה של אלקרינאווי. עכו היא לא מכבי חיפה או באר שבע או מכבי תל אביב ולכן אנחנו צריכים לבנות בסיס טוב לעתיד והסברתי לטוויזר שיש כאן שחקנים יחידים שצריך ללכד אותם לקבוצה".

"שביט איבד הרבה נקודות, נתתי לו את הצ'אנס. אני חושב שבעתיד הוא יהיה מאמן טוב, בכדורגל כשאין תוצאות אז מי שמשלם הוא המאמן. נתתי לו ביטחון למרות טעויות שעשה, נתתי לו ביטחון. הוא החליט ללכת, הייתי מופתע, כי אנחנו לפני שלושה משחקים חשובים. הקבוצה יכולה להשיג נקודות עד סוף העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי