בנין: ברגע שהנושא של סכנין עלה זה גרם לי לפרפרים

טל בנין
טל בנין | האתר הרשמי

המאמן החדש התרגש במסע"ת: "יש כאן סגל טוב, מאמן כושר ספרדי והמטרה היא להגיע לפלייאוף העליון". אבו יונס: "כתבו כאילו אנחנו נטפלים למאמנים, האמת שרציתי רק את טל". הדובר חלאילה הבטיח: "בנין יגיע לרמאדן"

(גודל טקסט)

"במהלך השנתיים שלא אימנתי קיבלתי מספר הצעות, אבל היה לי חשוב לקבל הצעה מאתגרת ומקבוצה חשובה", כך אמר טל בנין מאמן בני סכנין במסע"ת לרגל חתימתו בקבוצה, "ברגע שהנושא של סכנין עלה זה גרם לי לפרפרים והבנתי שאני רוצה את זה".


על הפילוסופיה שלו:  "סכנין מועדון חשוב עבור מגזר גדול ואני חושב שהקבוצה הזאת יכולה להשיג הרבה יותר וצריך ראייה לטווח ארוך. האמנתי לאורך כל הקריירה שלי בשחקנים מהמגזר ואני מלא מוטיבציה ואבו יונס הרגיש את זה בשיחה בינינו".

 



על המטרות העונה: "לסכנין יש סגל שווה יותר נקודות, אבל אם זה היה קורה לא הייתי יושב פה. המטרה של הקבוצה צריכה להיות להגיע לפלייאוף העליון עוד העונה. הדנ"א מאוד מוכר לי והוכחתי את עצמי כמאמן שקודם כל רוצה להסתכל מה יש בבית ואחרי זה לבדוק מה יש בחוץ. יש לי את הכלים להצלחה, יש מאמן כושר ספרדי ואני בטוח שנמצא שפה משותפת".


היו"ר מוחמד אבו יונס הוסיף: "כתבו כאילו שאנחנו נטפלים למאמנים שלא רוצים להגיע לסכנין. אני רוצה להבהיר כי המאמן היחיד שנפגשתי וסגרתי איתו היה נין וסגרתי איתו. נפגשתי עם כמה מאמנים וניהלתי משא ומתן ומה שמצא חן בעיניי אצל טל שהוא גילה התלהבות בשיחה הראשונה. זה פרמטר מאוד חשוב בעיניי וכך היה גם עם יוסי אבוקסיס. זה אומר שהוא רוצה לעבוד ולהצליח".



אבו יונס. בנין מזכיר לו את אבוקסיס (עדי אבישי)



ובתוך כך התייחס הדובר מונדר חלאילה להחתמה בראיון ל-103FM: "אני מבטיח שבנין יגיע עד חודש הרמאדן ולא רק, אלא שיהיה לנו מה לחגוג בערבים ונעשה קבבים על האש".


בנין כאמור חתם בבני סכנין לעונה וחצי והדובר נשאל, לאור הרקורד הלא מחמיא של המועדון בקשר לפיטורי מאמנים, על סיכויי של המאמן החדש לשרוד. "כל עוד המאמן עושה את עבודתו נאמנה, נותן במה לשחקני נוער, מתנהל בדרך ארץ כלפי השחקנים ומנהל היטב את המשחקים אין לנו כהנהלה שום בעיה איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי