אוהדים המתינו לשחקני מכבי חיפה, שיצאו בליווי משטרתי

רוב מאס
רוב מאס | דני מרון

רוב מאס ניסה להסביר את היכולת החלשה אחרי ה-0:0 המאכזב באשדוד: "זקוקים לזמן". תורג'מן: "קצת אמונה והיינו מנצחים". כ-100 ירוקים חיכו לשחקנים, שחלקם הוברחו מיציאה צדדית. האחרים ספגו קללות ונהמות. צפו

(גודל טקסט)

כ-1,800 אוהדי מכבי חיפה ירדו הערב (שבת) דרומה עד לאשדוד וסילקו את שחקני הקבוצה שהגיעו להודות להם לאחר ה-0:0 העלוב. הקהל הירוק הביע את מחאתו כאשר שרק בוז עם שריקת הסיום וסימן לשחקנים לא להתקרב לעברם ולרדת מהר לחדר ההלבשה.

לאחר מכן כ-100 אוהדים המתינו לשחקני הקבוצה מחוץ לאצטדיון ושרו לעברם: "מכבי חיפה לא תרד"' ו-"צאו החוצה יא מנאייק". בהמשך, כשהשחקנים יצאו לעברם, הם ספגו קללות קשות וחלקם אף הוברחו מיציאה צדדית. מי שספג את מרבית האש הוא גל אלברמן, שזכה למטר כבד של שריקות בוז וקללות. שחקנים אחרים ספגו גם נהמות. כשהתגברו הקולות והעצבים בקרב הקהל משטרת ישראל הגיעה למקום, הקיפה אותם ואפשרה לאוטבוס הקבוצה לעזוב את המקום בשלום.

רוב מאס הסביר בסיום: "אני מאוכזב, כמובן. הגענו לכאן בשביל לנצח ורצינו לעשות הרבה יותר ממה שעשינו. עשיתי שינויים בחצי השני וחשבתי שנראה טוב יותר. אשדוד שיחקה הגנה טובה מאוד. עומר דמארי וגילי ורמוט? יש לנו הרבה שחקנים טובים בסגל. הם חזרו מפציעה, לוקח זמן לחזור ולכן הם נשארו בחוץ".

מאבקי התחתית: "אנחנו צריכים להתמודד עם הסיטואציה, זו המציאות. מכבי חיפה זה מועדון גדול וזו עונה קשה והמצב הזה נמשך כבר שנים. זה לא קל, אנחנו מנסים וזקוקים לזמן. לאנשים אין סבלנות ואני מבין את זה, אבל דברים לוקחים זמן ואנחנו עובדים כל יום. אנחנו צריכים להסתכל על התחתית, זו המציאות. אנחנו צריכים להילחם בכל שבוע בשביל לצאת מהמצב הזה. אנחנו עדיין מציצים למעלה, אבל אנחנו מבינים את המקום שלנו".

עמיר תורג'מן סיכם: "שליטה בכדור לא אומרת כלום, מה שחשוב זה המצבים. הם לא הגיעו לשום הזדמנות משמעותית ולכן אני מאוכזב. שמרנו על רשת נקייה אחרי הרבה זמן וזה חשוב. קצת יותר אמונה וקבלת החלטות והיינו מנצחים את המשחק הזה. בגדול, אני יוצא מכאן מאוכזב".

שחקני החיזוק שהגיעו: "הכל עניין נקודתי. אנחנו לא פוסלים את האפשרות לצרף גם זרים, אבל אלה שהבאתי אני מכיר אותם והם יכולים לעזור לנו ולשדרג אותנו. אני מרוצה מכולם על העבודה והמחויבות, אך אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים ולהכניס את הכדור לרשת בשקט".


גירשו את השחקנים בסיום. אוהדי מכבי חיפה (דני מרון)

רצו להודות לאוהדים. שחקני מכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי