מקלארן: מכבי ת"א לא הייתה הקבוצה שלי, לכן חזרתי

ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן
ג'ורדי קרויף עם סטיב מקלארן | עדי אבישי

המאמן בן ה-56, שהגיע לקריית שלום כיועץ מקצועי ובפועל עם הזמן הוסב לעמדת עוזר המאמן, סיפר באנגליה: "פספסתי הזדמנויות כי הייתי בישראל. אני רוצה להיות מספר 1 ולשוב לאמן, אני פתוח להכל"

(גודל טקסט)

"התחלתי במכבי תל אביב כיועץ ועזרתי לג'ורדי קרויף להתאקלם בתפקיד המאמן. סיימתי כעוזר מאמן במשרה מלאה שיושב על הספסל ועובד על הדשא. אבל תמיד הרגשתי שאשאר לתקופה קצרה. הדבר היחיד שהיה חסר הוא שזו לא הייתה הקבוצה שלי", כך אמר סטיב מקלארן בראיון ל"טיימס".

חודש אחרי שעזב את קריית שלום, האנגלי בן ה-56 ממשיך לחפש קבוצה חדשה. "הייתי רחוק חמש שעות מאנגליה והחמצתי שתיים או שלוש הזדמנויות כי לא הייתי כאן ולא יכולתי לקפוץ ולדבר עם אנשים. זה היה הזמן לומר שלום. אמרתי לג'ורדי: 'אני צריך לחזור הביתה'", המשיך המאמן.

"אני מספר 1. אני רוצה להיות על הדשא, לעבוד עם שחקנים, לבנות קבוצה. אני צריך תחרות, להרגיש את תחושת הניצחון ואפילו את התחושה האיומה של ההפסד כדי להישאר במוטיבציה גבוהה. פתרון בעיות, קבלת החלטות, אפילו 1,000 ביום. זה מה שאני עושה".


מקלארן. נחוש לחזור להיות הדמות המקצועית המובילה (אריאל שלום)

מקלארן לא שלל את האפשרות להפוך להיות מנהל ספורטיבי, אבל ציין: "אני מאמן ובגיל 56 עדיין יחסית צעיר, במיוחד כשאתה רואה עד מתי אימן אלכס פרגוסון ובני כמה רוי הודג'סון וסאם אלרדייס עכשיו… אני פתוח לכל דבר ולא משנה איפה – אירופה, אנגליה, סקוטלנד, וויילס. אני רק רוצה הזדמנות לאמן שוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי