נעים: אין להפועל אשקלון בעיה לעמוד בשכר של יוסי בניון

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

מאמן הקבוצה הדרומית ל-103FM: "מה שקורה ליוסי בבית"ר ירושלים זה לא מכובד, אני מאוד רוצה אותו", "היכולת של מכבי חיפה שוברת את כל השיאים השליליים, אין אחד בעולם שיכול להבין מה שקורה שם"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד אמש (ראשון) למכבי תל אביב, סיפר מאמן הפועל אשקלון יובל נעים ל-103FM על תוכניות הרכש, ניתח את המצב של מכבי חיפה והתייחס למאבקי התחתית.

מאבקי התחתית: "בסוף נישאר בליגה. אני הכי אוהב גולים בדקות האחרונות, שליריבה אין הרבה זמן לחזור. כרגע אנחנו מקום אחד מעל הקו האדום. חשבנו בתחילת העונה שאנחנו יכולים לברוח קצת למעלה, אבל עשינו תוצאות רעות מאוד ואנחנו בתחתית. אנחנו בליגה של ארבע קבוצות ובטבלה הפנימית הזו אנחנו צריכים להרוויח את הנקודות שלנו".

הרכש: "אני אוהב שחקנים צעירים שרוצים להתקדם ולהשקיע. כמו רז מאיר שהתחיל אצלנו ועכשיו חזר למכבי חיפה. אני מאמין שאין סעיף בחוזה של בן דוד שהוא לא יכול לשחק מולם. הסעיף הזה לא מקובל עליי, מכבי ת"א עושים את זה. ממש לא סיימנו עם הרכש. חסרים לנו שחקנים בסגל. כרגע אנחנו רוצים להביא חלוץ זר, ולסוכן מוביל כמו אבי נמני אין שחקנים ישראלים רלוונטיים להציע לנו, חוץ משלומי ארבייטמן".

על בניון: "אם זה היה תלוי בי, אני מאוד רוצה את יוסי, אבל לדעתי זה לא יקרה. אין לנו שום בעיה לעמוד בשכר שלו. דיברתי עם יוסי באופן אישי והוא אמר לי שהוא מאוד אוהב את המקום ואת הקהל ושהוא רוצה להישאר. הוא התחמק בדיפלומטיות מההצעה שלי. אם הוא היה משתחרר מבית"ר, אשקלון היה המקום הכי טוב עבורו. הוא רוצה ליהנות מכדורגל, אצלנו זה היה קורה. זה לא מכובד ליוסי ולבית"ר מה שקורה שם".

יוסי בניון. מה שקורה בבית
יוסי בניון. מה שקורה בבית"ר לא מכבד אותו (ערן לוף)

מכבי חיפה: "אני בטוח שהיכולת של מכבי חיפה שוברת את כל השיאים השליליים. הם יודעים את זה. אני לא יודע אם יש אחד בעולם שיכול להבין את מה שקורה שם".

המצב המקצועי של הקבוצה: "גבאי ואיילה נפצעו ומאז חל השינוי. קיבלנו פגיעה קשה מוראלית ומקצועית. המשחק מול אשדוד זה משחק העונה. הגיע הזמן שנעשה תוצאה טובה. רק ניצחון, תיקו יהיה תוצאה רעה לנו".

יובל נעים. שואף גבוה (דני מרון)
יובל נעים. שואף גבוה (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי