מימר: המצב של אלו בבאר שבע טוב משל בניון בבית"ר

דור אלו
דור אלו | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת התייחס ב-103FM לרשימת הרכש האפשרית: אלו ("הלוואי"), בניון ("כבר חודש על הפרק"), ורמוט ("אנחנו לא שם") ודמארי ("הבנתי שיישאר במכבי חיפה"). וגם: המגעים של מנור סולומון ומנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

מאמן מכבי פתח תקווה שרון מימר התראיין ל-103FM לאחר ה-1:1 מול מכבי נתניה ודיבר על אופציות החיזוק – דור אלו, יוסי בניון, גילי ורמוט וגם על עתידו של מנור סולומון.

המשחק מול נתניה: "אני מאוד מאוכזב מהתיקו מול נתניה. ניצחון יכול היה לשים אותנו בעמדה טובה לפלייאוף העליון. אני מאוכזב כי היינו יותר טובים מהם והגיע לנו הניצחון. תמיד אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה. נתניה לקחה הרבה נקודות שנותנות לה עכשיו אוויר. אנחנו התחלנו לא טוב ורק עכשיו מתחילים לצבור נקודות".

המטרות שמציבים הלוזונים: "יש טבלה ואנחנו מנסים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. בתחילת השנה בנו קבוצה בהרבה כסף כדי להגיע לפלייאוף העליון. לא היינו בכיוון רוב הזמן, אבל כל עוד יש סיכוי נעשה את המיטב שאנחנו יכולים. מהרגע הראשון שהגעתי עשינו הכל כדי להגיע למקום השישי, אבל זה לא תלוי רק בנו".

חיזוק: "לא קל להביא חיזוק עכשיו. אין הרבה שחקנים שיכולים לשדרג. אנחנו מנסים להביא שחקן הגנה, כי יש לנו שחקנים שנפצעו עד סוף העונה. יש כמה שמות על המדף, נראה מה התפתח".

על דור אלו: "הלוואי נוכל להחזיר את דור אלו, אבל אני לא רואה את זה קורה. המצב שלו בהפועל באר שבע יותר טוב מאשר של בניון בבית"ר".

דור אלו. המצב שלו יותר טוב משל בניון (דני מרון)
דור אלו. המצב שלו יותר טוב משל בניון (דני מרון)

על גילי ורמוט: "יש רצוי ויש מצוי, כרגע אנחנו לא שם".

על יוסי בניון: "ההעברה הזו על הפרק כבר חודש. הוא יכול לשדרג אותנו ואנחנו יכולים לתת לו דקות משחק ולתת לו ליהנות. הוא יכול לתרום לנו הרבה. כשהייתי בבית"ר הוא שיחק הרבה ותרם הרבה אצלי. מגיע ליוסי את כל הכבוד על מה שהוא עשה. גם היום יש לו עוד הרבה מה לתרום".

יוסי בניון. כבר חודש מועמד למכבי פ
יוסי בניון. כבר חודש מועמד למכבי פ"ת (דני מרון)

על עומר דמארי: "כרגע עומר דמארי ירד מהפרק. לפי מה שאני מבין הוא יישאר במכבי חיפה".

על מנור סולומון: "זה לא מעסיק אותי אפילו לשנייה. אני לא יודע מה תג המחיר. במו"מ מבקשים סכומים מסוימים. אני לא רואה אותו עוזב השנה. הוא התגייס רק לפני חודש לצבא וזה לא כזה קל לעזוב".

עומר דמארי. יישאר במכבי חיפה (אריאל שלום)
עומר דמארי. יישאר במכבי חיפה (אריאל שלום)

היכולת: "בחודש האחרון ייצרנו יציבות ויכולת טובה הגנתית והתקפית ואנחנו מקווים שזה יביא אותנו למקומות שאנחנו רוצים. כרגע אנחנו לא מסתכלים על מיקום, אלא מסתכלים על המשחק הקרוב מול מכבי חיפה ורוצים לעשות ניצחון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי