"הייתי מעיף את שכטר מהמגרש, נראה שהיד באימונים רכה"

יוסי בניון, איתי שכטר, קלאודימיר פריירה
יוסי בניון, איתי שכטר, קלאודימיר פריירה | דני מרון

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים בעבר שבתחילת העונה שימש לזמן קצר כיועץ מקצועי במועדון, התייחס לאירועי המשחק מול סכנין ב-103FM: "הייתי מחליף אותו גם אם זה היה עולה בהפסד. נראה שלא מכבדים את בן זקן"

(גודל טקסט)

כמעט 24 שעות חלפו מאז נערך המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין (2:4), וגם בתכנית הספורט של 103FM עסקו באירועים אמש בטדי, בייחוד בהתנהגותו של קפטן הצהובים שחורים איתי שכטר, שמול עיניו של המאמן בני בן זקן נראה כמי שמסמן ליוסי בניון להתחמם.

אחד המגיבים לאותם אירועים במהלך תכנית הספורט היה המאמן אלי כהן, שבתחילת העונה שימש לזמן קצר במיוחד כיועץ מקצועי מיוחד בבית"ר ירושלים וכידוע גם אימן את הקבוצה בעברו: "זה לא היה קורה אצלי", טען כהן בתחילת דבריו בנוגע לשכטר, "במערכת יש היררכיה והמאמן גורם לזה שכל אחד יכול לעשות את מה שהוא עושה. אם זה הגיע למצב כזה, סימן שיש אווירה שניתן לעשות דברים כאלה. אם המאמן יציב בפני השחקנים קווים אדומים, זה לא יקרה". 

כשנשאל כהן אם הוא יודע להסביר כיצד עשה זאת שכטר על דעת עצמו, השיב: "זו הייתה התפרצות. הוא אמר לז'אורז'יניו הפצוע לצאת כדי לזרז את החילוף, וזה מעשה שלא יעשה וצריך להעיף אותו מהמגרש באותו הרגע על דבר כזה, אבל נראה שיש יד רכה באימונים ובמשחקים. נראה שהשחקנים לא מכבדים את המאמן. הייתי מחליף גם אם זה היה עולה לי בהפסד".


בן זקן ושכטר. לאלי כהן זה לא היה קורה (דני מרון)

על בני בן זקן אמר: "נראה שלא מכבדים אותו. הוא עמד על שלו מול איזי שרצקי וזה עלה לו במשרה, אז יכול להיות שבגלל זה עכשיו הוא בוחר לפעול אחרת. לבית"ר יש סגל מאוד מוכשר עם שחקנים טובים. לדעתי היא הייתה יכולה להיות עם יותר נקודות. לאורך זמן היא צריכה סדר, כי ככה זה לא יכול להימשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי