ברגע האחרון: עסקת אלכסנדר פאנטיץ' למכבי ת"א נפלה

אלכסנדר פאנטיץ'
אלכסנדר פאנטיץ' | אתר רשמי

הבלם, שנחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות, לא יצטרף למכבי תל אביב בעקבות ויכוח בין הסוכן שניסה להביא אותו בקיץ לבין הסוכנת שרקמה את העסקה כעת. בן חיים ביקש לעזוב, אך נענה בשלילה. הבלם: "נשאר מבחירה"

(גודל טקסט)
עסקת העברתו של אלכסנדר פאנטיץ' למכבי תל אביב נפלה ברגע האחרון. הבלם, שנחת בישראל והספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות, ישוב לארצו לאחר שוויכוח בין סכנים על גובה העמלה הוביל לפיצוץ שבסיומו סגנית האלופה נותרה עם חמישה זרים בלבד.


פאנטיץ', שאמור היה להצטרף על חשבונו של טינו סושיץ' ששוחרר אתמול מהמועדון וחתם היום באנטוורפן הבלגית, הוצע למכבי תל אביב כבר בקיץ, אך הצהובים לא רצו לצרפו. סוכנו, רפי אפשטיין, הבהיר שאין לו בעיה עם הסירוב, אבל אם השחקן יצטרף כעת הוא מצפה לקבל עמלה מהעסקה שרקמה הסוכנת ויקי ואקנין. לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה בנושא ואפשטיין הורה לבלם לשוב למדינתו.



עוד לפני כן, בעקבות העסקה שהתגבשה ולא יצאה לפועל, ביקש טל בן חיים מהמאמן ג'ורדי קרויף לשחררו מהקבוצה. ההולנדי ואנשי המועדון הודיעו לו כי הם מסרבים לשחררו. מאוחר יותר פנה השחקן לאוהדים באמצעות חשבון האינסטגרם: "אני נשאר במכבי ת"א מבחירה, הנה אני אומר לכם. אני משוכנע שאתרום עוד הרבה העונה ובעונות הבאות. כותבים ואומרים בשמי דברים שלא אני אמרתי".



 

אוהדי מכבי ת'א היקרים.. כותבים בשמי,אומרים בשמי דברים שלא אני אמרתי. הנה אני אומר לכם שאני נשאר במכבי מבחירה! ואני משוכנע שעוד אתרום העונה ובעונות הבאות

A post shared by Tal Ben Haim (@talbenhaim26) on



פאנטיץ' גדל בראד בלגרד ושיחק גם בכוכב האדום. בקיץ 2013 נרכש על ידי ויאריאל, אבל רשם במדיה רק תשעה משחקים. הוא שיחק כמושאל בקורדובה, אייבר ואלאבס לפני המעבר לדינמו קייב בינואר שעבר. לפאנטיץ', שחתום בדינמו עד תום העונה הבאה, 16 הופעות בנבחרת הצעירה של סרביה.



הזר השישי של הצהובים? פאנטיץ' (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי