הבלם ההולנדי אטיין ריינן חתם רשמית במכבי חיפה

מו אלאך עם אטיין ריינן
מו אלאך עם אטיין ריינן | מכבי חיפה, אתר רשמי

הבלם ההולנדי עבר בדיקות רפואיות והצטרף לירוקים עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. רוטן יערוך בכורה על הקווים מול בית"ר ירושלים בשבת (20:30, ספורט2). גל קעטבי צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה החתימה היום (רביעי) את שחקן הרכש הראשון שלה בעידן מו אלאך. הבלם ההולנדי, אטיין ריינן, חתם בקבוצה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא נחת הבוקר בישראל ועבר בדיקות רפואיות וסיכם את תנאיו במועדון הירוק, שעדיין ממתין לשחרורו הבינלאומי.

ריינן בן ה-30 אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בעל שם ומוניטין כמו מכבי חיפה. קבוצתי הקודמת, כרונינגן, שיחקה בירוק אז הצבע מאוד מתאים לי. האצטדיון מדהים ושמעתי הרבה על האוהדים, מחכה כבר לעלות ולשחק עבורם". אלאך הוסיף: "לאחר המעבר של  דקל קינן לארצות הברית, היה חשוב לנו להביא בלם אחר במקומו. אטיין, הוא בלם טוב ומנוסה שמרחיב לנו את אפשרויות הציוות בהגנה".

הבלם ההולנדי הגיע בהשאלה מכרונינגן ובסיום העונה תחליט חיפה לגבי האופציה. במועדון הירוק הסבירו שהצוות המקצועי זירז את הגעתו של ריינן בעיקר בשל העובדה שהקבוצה הפסידה בבוררות מול הפועל רמת גן בנושא עופרי ארד והצוות ההולנדי רצה להתחזק בבלם איכותי. בחיפה סיפרו כי הצוות המקצועי מכיר את השחקן ומאמין שריינן יכול לעזור לקבוצה עד לסיום העונה.


אלאך עם ריינן. "בלם טוב ומנוסה שמרחיב את האפשרויות בהגנה" (מכבי חיפה)

ריינן התחיל את הקריירה בזוולה ושיחק במדיה שש שנים מ-2005 עד-2011. לאחר מכן הוא נמכר לאלקמאר וב-2014 עבר לקמבור. שנה לאחר מכן כרונינגן רכשה אותו תמורת 400 אלף יורו והשחקן משתייך אליה כבר עונה שלישית. העונה חל פיחות במעמדו ולמעשה רשם רק דקת אחת בחודשיים האחרונים.

בחיפה הבהירו הבוקר כי פרט לריינן אין כוונה להתחזק בשחקנים נוספים וזאת למרות ששמו של מיכאל אוחנה עלה במועדון. בחיפה הסבירו כי אין כל כוונה להביא שחקן בסכום כסף גדול בחודש ינואר וההעדפה לעשות שינויים משמעותיים בקיץ. מאידך, החלוץ הצעיר גל קעטבי צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה מהליגה הלאומית.


ריינן בבדיקות הרפואיות. כבר רגיל ללבוש ירוק (מכבי חיפה, רשמי)

בינתיים חזרה הקבוצה לאימונים לאחר שני ימי חופש ופתחה בהכנות לקראת המשחק בשבת (20:30, שידור ישיר בערוץ ספורט2) מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, שיהיה המשחק המשמעותי הראשון של המאמן החדש פרד רוטן. ההולנדי אמנם ישב על הקווים מול מכבי פתח תקווה, אך עדיין לא העביר הוראות לשחקנים. הקשר רועי קהת והחלוץ ניקיטה רוקאביצה צפויים להיות כשירים לשבת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי