קוגבנייה החלים וצפוי לפתוח, שכר יעלה ב-11 של קריית שמונה

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | דני מרון

במכבי נתניה רוצים להמשיך את המומנטום ולהרחיק את הצפוניים מהקרב על הכרטיס לפלייאוף, מוחמד לא התאמן וככל הנראה לא יהיה בסגל. חלוץ הרכש בתמונת ההרכב של סילבס (שבת, 18:15, ספורט4)

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב ביום שני מול בית"ר ירושלים, מכבי תניה תצא כבר היום (שישי)  לאיזור הצפון על מנת להתכונן למשחק החשוב מחר (שבת, 18:05, שידור חי בספורט4) מול עירוני ק"ש, כשהפער בין הקבוצות עומד על שש נקודות, וניצחון נתנייתי יהווה צעד כמעט סופי למקום בפלייאוף העליון.


הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של עלי מוחמד. הקשר החולה לא התאמן וככל הנראה לא יהיה בסגל. לעומת זאת, דידייה קוגבנייה החלים וצפוי לפתוח בהרכב. בעקבות כך, רמזי ספורי ימתין על הספסל, כמו גם שחקן הרכש הנוסף, דין מיימוני, שצפוי לערוך הופעת בכורה בסגל דווקא מול הקבוצה ממנה הגיע.



שאר ההרכב צפוי להיות זהה, כאשר בהיעדרו של ברנקו ורגוץ', דודי תירם ימשיך לפתוח במרכז ההגנה ואילו חגי גולדנברג, שערך הופעה טובה כמגן שמאלי מול בית"ר ירושלים, ימשיך בתפקידו.


מי שייעדרו בוודאות הם לאנדרו ריביירו, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי וצפוי להיות כשיר למשחק הבא וכמובן ברנקו ורגוץ' וגיא גרוס הפצועים. קובי מור, שריצה עונש הרחקה בגין ספיגת חמישה כרטיסים צהובים, יתחיל את המשחק על הספסל. אלחסן קייטה, שסובל מדלקת בגיד אכילס, עדיין בספק.



אלחסן קייטה. עדיין בספק (לירון מולדובן)


בנושא אחר, הבעלים אייל סגל פרסם לאחר תום מועד חלון ההעברות פוסט בו התייחס למדיניות הרכש, טענות האוהדים על כך שהקבוצה לא התחזקה מספיק והחזון שבו הוא מאמין בנוגע לבניית הסגל: "קבוצת כדורגל בריאה נבנית בצורה מסודרת בחודשים אפריל-יוני, בתקווה שבאימון פתיחת העונה 90% מהסגל הלגיטימי ישתתף וה-10% האחרונים שייכים להשלמות ושינויים תוך כדי תנועה. כך נהגנו גם העונה. חלון ההעברות בחודש ינואר, מיועד בעיקר לקבוצות שחייבות לשנות פניהם, בגלל כשל מתמשך, או שינוי מטרות כתוצאה מהישגים, או הזדמנות מקצועית לטובת המשך הבנייה לעונות הקרובות".


"במהלך חודש דצמבר קבע הצוות המקצועי את מטרותיו ורצונותיו לקראת החצי השני של העונה ומאז עמל יחד עם המנכ"ל על מציאת פתרונות מצד אחד ושחרור שחקנים שלא זוכים לדקות מצד שני. תקציבית, לא ניתנה הגבלה. אבל, כולם מכירים את מדיניות השכר ואת ההיררכיה, שחריגה ממנה עלולה לפגוע בחדר ההלבשה. במקביל, נעשתה עבודת שימור של שחקני המפתח, שלא מעט קבוצות לטשו לכיוונם עיניים וניסו לעשות מעשה".



חיים סילבס: קורא לאוהדים להגיע למשחק ולתמוך בנו

הקבוצה הצפונית ביותר בליגה מגיעה למשחק בתקופה מצוינת, והבחורים של חיים סילבס מבינים את החשיבות והמשמעות שזה יכול להעניק לקבוצה במקרה של ניצחון, כשערב המשחק, הפער בין הקבוצות עומד על שש נקודות.



סילבס. מצפה לראות יציעים מלאים מול הקבוצה של דראפיץ' (דני מרון)


סילבס: "אנחנו מגיעים למשחק בביטחון מלא לאחר סדרת משחקים טובה ורוצים להצליח בבית שלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת והתקפית ועומדים בפני אתגר כמו שגם נתניה עומדת בפני אתגר. אני קורא לכל הקהל להגיע כי אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו".


קריית שמונה תחסר את השוער איתמר ניצן והבלם מרקוס דיניז הפצועים ואת עדן שמיר שמוצהב. גם שובל גוזלן בספק למשחק. מי שיערוך את הבכורה הוא החלוץ שהגיע מהפועל רעננה, מוחמד שכר, שאף צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של אחמד עאבד שעזב לליגה הטורקית השנייה.


הרכב משוער מכבי נתניה:  דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, חגי גולדנברג, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, דידייה קוגבנייה (רמזי ספורי).


הרכב משוער קרית שמונה: מהדי זועבי, אמיר נאסר, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ, דידייה ברוסו, אפונסו טיירה, עומר לקאו, נייגל האסלבנק, מוחמד שכר, שון וייסמן.
.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי