נגע בפרמייר-ליג: סוונזי כמעט החתימה את קיארטנסון

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | אריאל שלום

סקוטאים של הקבוצה הוולשית עקבו בחשאי אחרי רוב משחקי מכבי ת"א העונה. הם לא נרתעו ממחירו של השחקן, אך קצב השערים של האיסלנדי לא שכנע אותם. גם ניוקאסל התעניינה

(גודל טקסט)

חלוץ מכבי תל אביב האיסלנדי וידאר קיארטנסון ינסה ביום ראשון לחזור ולהבקיע במשחק נגד הפועל באר שבע. קיארטנסון מועמד להיות בקיץ בסגל נבחרת איסלנד למונדיאל ברוסיה שם ינסה להרשים מועדונים גדולים ביבשת כדי שירכשו אותו להמשך ההתקדמות בקריירה שלו.

מתברר שקיארטנסון היה בחודשיים האחרונים במעקב מקצועי הדוק של קבוצת סוונזי מהפרמיירליג, מעקב מקצועי שהחל תחת המאמן פול קלמנט והמשיך בשבועות האחרונים באישור המאמן החדש הפורטוגלי קרלוס קרבאחל.  הסקאוטים של סוונזי הגיעו לרוב משחקי מכבי תל אביב בחשאי ועקבו אחרי ההופעות של האיסלנדי כשהם מודעים לתג המחיר שלו בין שישה לשמונה מיליון יורו.

למרות שצפו במשחק באצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה בו כבש קיארטנסון שני שערים, החליטו שליחיו של המאמן הפורטוגלי לוותר על הגשת הצעה כספית למכבי תל אביב כשהטענה הייתה כי קצב כיבוש השערים של האיסלנדי אינו יציב והוא ביסודו שחקן רחבה ולא חלוץ מרכזי בסגנון בו משחקת סוונזי שלאחרונה התאוששה תחת המאמן הפורטוגלי ואף רשמה ניצחונות מרשימים על ליברפול 0:1 ועל ארסנל 1:3 שקידמו אותה מהמקום האחרון.

סוכנו של האיסלנדי בישראל, עמית קופלמן סיפר לספורט1, כי גם הקבוצה האנגלית ניוקאסל עקבה אחרי קיארטנסון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי