מאור קנדיל: "אבוקסיס טקטיקן גדול, כל הקריירה שלי סביבו"

מאור קנדיל
מאור קנדיל | עדי אבישי

מגן בני יהודה לקראת המפגש מול מ.ס. אשדוד (19:30): "הכול השתנה ביחס לעונה שעברה", "אני הכי מצחיק בקבוצה", "העונה יש לנו מטרות אחרות", "הדבר היחיד שאני חושב עליו זה בני יהודה"

(גודל טקסט)

בני יהודה תצא הערב למשחק חוץ נגד מ.ס.אשדוד ותנסה לשפר עמדות, בקרב על כרטיס לפלייאוף העליון, לקראת הכניסה ליישורת הסופית, של הליגה הסדירה. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי אבוקסיס, שצפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 הדי קבועים שרצו בתקופה האחרונה. מתן חוזז ויובל אשכנזי, תורגלו בסוף השבוע במקומם של רועי גורדנה ואלמוג בוזגלו. בשל המעבר לשיטה של ארבעה שחקני הגנה, צפוי גם מאוויס צ'יבוטה לחזור להרכב, על חשבונו של איציק עזוז.

לקראת המשחק, התראיין המגן מאור קנדיל לאתר הרשמי ובין הוא התייחס למצבה של הקבוצה בטבלה, אחרי 20 משחקים: "אני חייב לומר שאני די מרוצה. אחרי העונה שעברה, שבה לא נהנו מכדורגל, העונה הרבה דברים השתנו וזה בא לידי ביטוי גם בתוצאות ובאופן ישיר גם במצב הרוח שלי ושל החברים שלי לקבוצה. בעונה שעברה בסך הכול רצינו להישאר בליגה. היום יש לנו מטרות אחרות". 

  •  


מה השתנה ביחס לעונה שעברה?
"כמעט הכול. החל מההתנהלות של המועדון, מרמת ההנהלה, דרך הצוות המקצועי, ועד השחקנים. הגיעו אנשים חדשים שהביאו איתם דם חדש, מחויבות והרבה אכפתיות. יש לנו חדר הלבשה בריא, אנחנו שומרים על יציבות, בטח בהשוואה לעונה שעברה שבמהלכה הרבה שחקנים באו והלכו. השנה יש שקט ויציבות מקצועית ומנהלתית. לשחקנים לא חסר כלום, יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל להתרכז אך ורק בכדורגל. זה שינוי חיובי גדול מאוד".
קנדיל התבקש לספר קצת על חדר ההלבשה של הזהובים העונה והוסיף: "יש חדר הלבשה מגובש. הקבוצה שלנו בוואטסאפ פעילה 24/7, אנחנו נפגשים המון מחוץ לשעות האימון, רואים כדורגל ביחד, ארוחות, כולם כאן באמת חברים טובים. אנשים לא באמת מבינים כמה הדבר הזה חשוב להצלחה של קבוצת כדורגל. יש כאן הרבה שחקנים מצחיקים. צ'יבוטה מצחיק, גורדנה, אלי בלילתי (שתיקה), אבל אני הכי מצחיק".


הכי מצחיק בסגל. קנדיל (עדי אבישי) 


העבודה עם הצוות המקצועי?

"צריך לומר את האמת, לא התחלתי טוב את העונה ברמה האישית ואורי גוטמן (עוזר המאמן) מאוד עזר לי, הוא היה עושה איתי הרבה שיחות אישיות, הוא עבד איתי על בעיות ריכוז שהיו לי במהלך המשחק. לגבי יוסי אבוקסיס, כל הקריירה שלי סביבו. הוא היה הראשון שנתן לי את הצ'אנס ואיתו אני חווה את העונה הכי טובה בקריירה שלי עד כה. אם אתה שואל אותי איך אני מגדיר את יוסי אבוקסיס? אני אענה לך במילה אחת – גבר. כמובן שמדובר בטקטיקן גדול, אבל יוסי הוא קודם כל מאמן של שחקנים. השחקנים מכבדים אותו ואוהבים אותו באותה מידה וזה הדבר הכי חשוב למאמן לדעתי".

דיברת על העונה הטובה שלך עד כה. כמובן שיש גם לא מעט דיבור עליך בתקשורת. מזכירים את השם שלך בהקשר של מכבי תל אביב ומכבי חיפה לקראת העונה הבאה. איך הדברים האלה משפיעים עליך? אם בכלל? "אני לא חושב על זה וזה גם ממש לא מעניין אותי. הדבר היחיד שאני חושב עליו הוא בני יהודה ואיך אני עוזר כמה שיותר למועדון ולקבוצה. השאיפה הכי גדולה שלי היא שנצליח להיות בפלייאוף העליון. אני לא חושב יותר רחוק מזה".


מחמאות מהמגן. אבוקסיס (אודי צטיאט) 

קנדיל התייחס למשחק החוץ באשדוד ואמר: "זה משחק קשה מאוד. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לעשות מה שאנחנו יודעים. אנחנו קבוצה טובה ואם נעשה את מה שאנחנו עושים בתקופה האחרונה, גם נשיג תוצאה טובה"

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, יובל אשכנזי, מאוויס צ'יבוטה, יונתן כהן, מתן חוזז, נריוס ואלסקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי