אבוקסיס: "המשחק הכי קריטי שהיה לנו בתקופה האחרונה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

הכתומים מתכוננים למשחק הליגה הגורלי בקרב על הפלייאוף העליון מול מכבי פתח תקווה בשבת (18:00, ישיר בספורט4). המאמן התייחס לעונש הרדיוס: "זה עונש שפוגע רק במועדון עצמו וחבל"

(גודל טקסט)

בני יהודה מתכוננת למשחק הליגה בשבת נגד מכבי פתח תקוה (18:00, שידור ישיר בספורט4). שתי הקבוצות מתמודדות על מקום בפלייאוף העליון, ובמועדון יודעים שהמשחק הקרוב יכול להכריע את זהות הקבוצה שתדורג שישית בתום העונה הסדירה. המאמן יוסי אבוקסיס התייחס למשחק הקרוב כשאמר: "יש שלוש קבוצות שמתמודדות כרגע על המקום השישי – אנחנו, קרית שמונה ומכבי פתח תקווה. כמובן שעכשיו אנחנו מגיעים למאני טיים, חמישה משחקים אחרונים שכל אחד מהם יכול להכריע ואנחנו יודעים את זה, אבל צריך לזכור שאחרי המשחק הזה יהיו עוד ארבעה חשובים.


מכבי פתח תקווה:
"בגלל שמדובר על יריבה שמתמודדת מולנו ישירות, זה אולי המשחק הכי קריטי שהיה לנו בתקופה האחרונה, הכי חשוב והכי משמעותי מבחינת הניקוד בטבלה. אנחנו שמחים שיש לנו את היתרון של שש הנקודות, זה חשוב אבל אנחנו לא מסתמכים על זה ורוצים לבוא ולשחק כמו בהרבה משחקים טובים העונה".

ההשפעה של צירופו של יוסי בניון לפתח תקווה: "ראיתם בעצמכם את המשמעות במשחק האחרון. לבניון יש את האיכויות שלו ואת היכולת לעורר ולעשות את השחקנים טובים לידו, אבל כמובן שיש שם שחקנים נוספים טובים וראו את זה במשחקים האחרונים שלהם. יש להם חלק קדמי מסוכן בנוסף לבניון, ונצטרך לשים לב אליהם".


בניון. יש לו את האיכויות לעשות את השחקנים סביבו טובים יותר (דני מרון)

התוצאות הפחות טובות במשחקים האחרונים: "נגד רעננה ואשדוד עשינו תיקו בשני משחקי חוץ, מול קבוצות שנלחמות על החיים שלהן. זה לא פשוט ועוד תראו שקבוצות יפסידו נקודות מול הקבוצות האלה. בעונה יש עליות וירידות ואני לא חושב שאנחנו בירידה. בסך הכל הכללי שלנו עד עכשיו, אנחנו עושים את העבודה ואני לא מחלק עונה לשבועות או חודשים".

על עונש הרדיוס שספגה הקבוצה השבוע בגין קריאות גזעניות: "זה עונש רק למועדון עצמו וחבל. למועדון שעושה דברים נגד גזענות כמו שאנחנו עושים, ואז לקבל עונש כזה, אז פוגעים רק במועדון. אני לא מכיר את כל החוקים בהתאחדות, כדי להיכנס לזה, אבל אני חושב שזה עונש מאוד מאוד קשה, מה גם שבמצב הזה של העונה, כל עונש הוא מאוד מאוד קריטי ובכזאת קלות לתת לנו את העונש הזה, אני חושב שזה קשה מאוד" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי