במכבי ת"א מקווים: אחד מבין שיימן או טוואטחה יחתום

שמואל שיימן מול אלי דסה
שמואל שיימן מול אלי דסה | דני מרון

בקריית שלום מתחילים לעבור על התוכניות לעונה הבאה, מגן הפועל חיפה שמסיים את חוזהו והליגיונר שצפוי לעזוב את פרנקפורט המועמדים המובילים. לאופיר דוידזאדה טרם הובהר אם שאילתו מגנט תימשך

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של חודש ינואר הסתיים רק לפני תשעה ימים, אבל במכבי תל אביב כבר מכינים תוכניות עבודה לעונה הבאה כדי שלא למצוא את עצמם בסיטואציה דומה לזו שקרתה בשנים האחרונות, בה בדקה ה-90 חיפשו שחקני חיזוק ולא תמיד עמדו במשימה או איבדו כוכבים מקומיים ליריבותיה בצמרת.


עמדת המגן השמאלי היא אחת העמדות הבעייתיות מבחינת הצהובים, למרות הגעתו של אופיר דוידזאדה מגנט הבלגית בהשאלה בקיץ. למרות שקיימת האפשרות שהמגן ימשיך לפחות עונה נוספת, בקבוצה מקווים לשוב למוקדמות ליגת האלופות ועל כן רוצים לייצר תחרות בסגל והחלו לבדוק אפשרות לחזק עמדה זו בצורה משמעותית.



כעת נודע כי הצהובים החלו לפעול בנדון ושני המועמדים העיקריים הם שמואל שיימן מהפועל חיפה וטאלב טוואטחה שצפוי לקבל את השחרור מאיינטרכט פרנקפורט הגרמנית, ובסביבת המועדון מקווים שאחד מהשניים ילבש צהוב בעונה הבאה.


שיימן החזיק בהצעה ממכבי תל אביב כבר לפני שנתיים, אלא שבסופו של דבר לא הצטרף וכעת האפשרות שוב על הפרק לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו. בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, יציע לשיימן חוזה חדש, אולם גם הוא מודע לעניין ממכבי תל אביב וממכבי חיפה.



שיימן מול דסה. בעונה הבאה הם ביחד בקריית שלום? (דני מרון)


באשר לטאלב טוואטחה, המגן כאמור אינו בתוכניות של מאמן פרנקפורט ניקו קובאץ' והקבוצה מהבונדסליגה מוכנה להיפרד ממנו בקיץ תמורת 400 עד 500 אלף יורו, הרבה פחות מסכום הרכישה ממכבי חיפה. כמובן שמכבי חיפה תשמח לקלוט את טוואטחה חזרה, גם היא למעשה עוקבת מקרוב באשר להתפתחויות בגזרתו כמו במקרה שיימן, ואם לא תהיה לו קבוצה חלופית באירופה והבחירה של טוואטחה תהיה לשוב לישראל, הוא כנראה יצטרך לבחור בין השתיים. כזכור, בחלון ההעברות לפני שנתיים המגן כבר היה עם רגל וחצי במכבי תל אביב, אך בעצת משפחתו בחר להמשיך בכרמל ומשם לצאת לאירופה.


באשר למגן השמאלי הנוכחי אופיר דוידזאדה, הוא טרם עודכן על ידי מכבי תל אביב אם בכוונת המועדון להאריך את ההתקשרות, החלטה שתלויה במידה גם בהגעת אחד מבין טוואטחה או שיימן וביכולתו עד סיום העונה. פרט לדוידזאדה יכולה לשחק מכבי תל אביב בעמדת המגן השמאלי עם אבי ריק או שרן ייני בעת הצורך, אולם ג'ורדי קרויף מעדיף את השניים בתפקידים אחרים.



טוואטחה. כבר היה בעבר עם רגל וחצי בקריית שלום (Gettyimages)


בתוך כך, הקבוצה המשיכה הבוקר בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל עכו (20:15), השחקנים ניצלו זאת כדי לחגוג יום הולדת למאמנם ומי שהיה מנהלם המקצועי עד העונה, ג'ורדי קרויף.


Once again, I celebrate my day with Maccabi's traditional birthday treat. Many thanks for all of your messages. pic.twitter.com/KVu8aNT14q

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) February 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי