אשקלון תקיים מסע"ת פתאומית, הערכה: גיבוי נוסף ליובל נעים

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

חלק מאוהדי הפועל אשקלון קראו למאמן להתפטר בתום ה-3:1 לבית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה: "אם נמשיך כך לא נצליח לשרוד, הפלייאוף התחתון יהיה סיוט"

(גודל טקסט)

חלק מאוהדי הפועל אשקלון קראו למאמן יובל נעים להתפטר בסיום המשחק בו נוצחה קבוצתם 3:1 על ידי בית"ר ירושלים. אלא שלמרות המצב הקשה והעובדה שאשקלון ספגה חמישה הפסדים וניצחה רק פעם אחת ב-17 משחקי הליגה האחרונים, מקבל נעים גיבוי מוחלט מראשי המועדון ומעמדו יציב ואיתן.

בצוות המקצועי עשו מספר שינויים בהרכב, לאחר ההשפלה במחזור הקודם נגד מכבי פתח תקוה (3:0), אך מול בית"ר ירושלים עמוסת הכישרון, גם השינויים האלה לא עבדו. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ בקריית שמונה ובמחזור לאחר מכן תארח את בני סכנין.

האווירה בחדר ההלבשה היתה קשה מאוד והשחקנים ישבו בדממה, עם ראשים בין הידיים. "אם נמשיך ככה, לא נצליח לשרוד", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "שוב ושוב אנחנו מובילים ולא מסוגלים לשמור על היתרון. וכרגיל סופגים גולים בדקות הסיום. אם לא נתחיל לקחת נקודות, הפלייאוף התחתון יהיה סיוט עבורנו".


שחקני הפועל אשקלון בפוזה אופיינית. "כרגיל אנחנו סופגים בדקות הסיום" (דני מרון)

לגבי קריסת התאורה באצטדיון שהביאה לדחיית מועד פתיחת המשחק בחצי שעה, נמסר מהקבוצה שמקור הפסקת החשמל בתקלה של חברת החשמל. מהנדסת של העירייה הפעילה את התאורה בסלה בעזרת גנרטור החירום, שהצליח להחזיק מעמד עד לשריקת הסיום.

בתוך כך, בקבוצה הודיעו על קיומה של מסיבת עיתונאים פתאומית (שני, 13:00). ההערכה היא שראשי המועדון מתכוונים לתת גיבוי נוסף למאמן יובל נעים, למרות הכישלונות האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי