קורצקי ואלון יעמדו לדין, הוגשה תלונה חמורה נגד חכמון

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

הבעלים של רעננה פנה להתאחדות לחקור האם שיקולים זרים הניעו את השופט ב-1:1 מול הפועל חיפה: "יש ידע רב ובעייתי מאוד ברשותנו". איגוד השופטים: "אין ספק שחכמון טעה כי היה פנדל, אבל אין מקום לאמירות כאלה"

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט היום (ראשון) להעמיד את מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת ואי ציות להוראות שופט המשחק וגם את הבעלים אשר אלון בגין העלבת שופט, איום והתנהגות בלתי הולמת. השניים צפויים להיענש בעקבות התנהגותם בסיום המשחק מול הפועל חיפה (1:1). השופט אלי חכמון ציין בדו"ח השיפוט כי אלון נכנס לחדר השופטים באצטדיון בנתניה ואיים לכאורה לגמור לו את הקריירה.

במקביל, פנה אלון להתאחדות ולאיגוד השופטים כדי שתיערך בדיקה חיצונית כנגד חכמון שפעל משיקולים זרים לכאורה בהחלטות שלו. "כל מי שעיניו בראשו יכל לראות את המתרחש, רק השופט החליט את אשר החליט", נכתב בכתב התביעה. "ב-15 המשחקים האחרונים בהם שפט חכמון את רעננה הוא הוציא חמישה כרטיסים אדומים, יותר מכל שופט אחר ששפט אי פעם את הקבוצה. זו הייתה הופעת שיפוט חריגה ביותר ולא ניתן להעביר את הדברים לסדר היום".


"הדברים האמורים לא נטענו בחלל הריק ואך ורק נוכח הופעת השיפוט הבלתי נתפסת מאתמול והם מועלים גם נוכח ולאור מידע רב ובעייתי מאוד שהגיע לרשות מרשי, ואשר לשם הזהירות ומפאת הרגישות יישלח בנפרד אך ורק למנכ"ל וליו"ר ההתאחדות לכדורגל".

באיגוד השופטים הבהירו עוד לפני הגשת התביעה: "אנחנו מאמינים כי בעלי הפועל רעננה יירגע והדברים יתנהלו ללא אמירות מהסוג הזה. אם לא, בטוח שנדע להתמודד עם הפרשה הזאת. אין ספק שחכמון טעה בכך שלא שרק לפנדל, אבל נראה את דו"ח השופט ונתקדם משם".

"התוצאה מאכזבת כי הבאנו למשחק רוח לחימה ואיכות והיינו צריכים לנצח בהפרש של שניים, שלושה שערים, אבל נגזלנו", סיכם קורצקי המאוכזב את המשחק מול החבורה של ניר קלינגר, "ברור שזאת הקבוצה שאני רוצה לראות, קבוצה שנלחמת ומגיעה למצבים. אם נמשיך כך אנחנו ראויים להשאר בליגת העל ונעשה את זה".


קורצקי. מרגיש שגנבו לו ניצחון (דני מרון)

על העובדה שרעננה לא ניצחה כבר שנה משחק בית: "לא מעניין אותי משחק בית או חוץ .מוכן לעשות נקודה בבית ושלוש נקודות במשחק חוץ. גם במחזור הבא נגד מכבי תל אביב נעלה עם לחימה ואיכות כדי לצבור את הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי