תורג'מן: "היינו שווים שער בטרנר". קינדה ספג צהוב תשיעי

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן מ.ס אשדוד היה מרוצה מהדרך, למרות ההפסד 2:0 בבאר שבע: "אני בטוח כמעט במאת האחוזים שנישאר בליגת העל". הקשר לא יוכל לשחק במסגרת הליגה מול הפועל רעננה, בראון ישוב להרכב

(גודל טקסט)

 במועדון ספורט אשדוד שוררת אכזבה בעקבות ההפסד אמש בטרנר, 2:0 לאלופה הפועל באר שבע. בקבוצה האמינו כי הם יצליחו להדהים ולהיות הראשונים שמנצחים ב"טרנר" במסגרת הליגה, אבל חנן ממן ותומאש פקהארט בפנדל ייצרו מציאות שונה.

שחקנים באשדוד סיפרו שגם תוך כדי המשחק האמינו שאפשר להפתיע ולחזור עם הנקודות, אבל המאמן עמיר תורג'מן טען: "כרגע אנחנו במאבקי תחתית ודרך ארוכה. לא תמיד כדורגל טוב, פוטנציאל או שמות של שחקנים מבטיחים הישארות בליגת העל. רק מי שיקריב את עצמו במשחק אגרסיבי על הקרקע ובאוויר במאבקים לנצח משחקים יעשה זאת, כי הכדורגל בא בשלב השני. צריך להביא יציבות מנטלית ולהיות רעים".

"היה קשה, אבל היינו שווים לפחות שער אחד ואני מרוצה מהדרך", המשיך תורג'מן, "צריך עוד ללחוץ כדי להבקיע. אם היינו כובשים שער היה לחץ על באר שבע. אני לא רוצה לדבר על שופטים, יכולנו לכבוש שער גם בלי הפנדל שלא נשרק לטובתנו. היינו טיפה רכים ליד השער שם צריך להיות רעים".


עמיר תורג'מן. מרוצה מהדרך וגם מאמין שקבוצתו יכלה להוציא יותר (דני מרון)

המאמן גם נשאל אם טום בן זקן החמיץ את ההתמודדות בגלל פציעה והבהיר: "הוא מעמודי התווך של הקבוצה. היו שיקולים נוספים ,הרבה שיקולים כולל זה שיש לו ארבעה כרטיסים צהובים".

על מאבקי התחתית והסיכוי שלא לרדת ליגה אמר לסיכום: "אני בטוח כמעט במאת האחוזים שנישאר בליגת העל".

הקשר גדי קינדה ספג כרטיס צהוב תשיעי ויחמיץ את משחק הליגה נגד הפועל רעננה, כך שיוכל לשוב למשחק הגומלין בגביע מול אותה רעננה. להרכב בליגה יחזור הקשר האחורי וובה בראון שלא שיחק אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים.


קינדה שומר על ראדי. ייעדר ממשחק הליגה מול רעננה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי