בגלל ההצעות? שמואל שיימן לא תורגל בהרכב הפועל חיפה

שמואל שיימן
שמואל שיימן | לירון מולדובן

המגן שמבוקש אצל הגדולות ואף החל בשיחות עם הפועל ב"ש, עשוי לאבד את מקומו בהרכב למגרלשווילי במשחק מול מכבי נתניה, קלינגר: "ישחק רק מי שיהיה מחויב ב-200 אחוז". כץ: "יש גורמים שמטרתם לפגוע בעונה שלנו"

(גודל טקסט)

כעס גדול בקרב ראשי הפועל חיפה על כך שחלק מהקבוצות הגדולות פונות בימים האחרונים לשחקני הקבוצה וכבר מדברים עמם על העונה הבאה. במועדון ישנם שחקנים שלא חתומים לעונה הבאה והבעלים יואב כץ מנהל עמם משא ומתן, אך במקביל גם קבוצות אחרות פונות אליהם.

בין השאר מדובר במגן שמואל שיימן שזוכה להתעניינות מצד כל הקבוצות הגדולות, ואתמול נכנסה למירוץ גם להתעניינות מצד האלופה הפועל באר שבע. בחיפה לא אהבו את ההתנהלות של שיימן ונציגיו ומתכוונים לזמן את השחקן לשיחה. כפי שפורסם אתמול בספורט1, המגן צפוי לשחק בעונה הבאה באחת הקבוצות הגדולות בישראל. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הפועל באר שבע נראית כרגע כהצעה הטובה ביותר ואף החלה בשיחות, אך טרם הושג סיכום וגם מכבי תל אביב ומכבי חיפה צפויות להגישה הצעה על השחקן. בינתיים החליטו בצוות המקצועי של הפועל חיפה להוציא את שיימן מההרכב ודווקא חיים מגרלשווילי תורגל במקומו בהרכב הראשון.

שחקן נוסף שנמצא במצב דומה הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש עמו צפויים אנשי המועדון לזרז את המשא ומתן ולנסות ולהחתימו מוקדם ככל שניתן.

הבעלים יואב כץ אמר הבוקר: "בתקופה האחרונה המועדון מקיים משאים ומתנים מתקדמים להשארת מרבית שחקני הסגל לעונה הבאה. מאחורי חלק מהפרסומים האחרונים עומדים גורמים שמטרתם לפגוע בעונה המוצלחת של הקבוצה. השחקנים והצוות המקצועי ממוקדים בהשגת המטרות הקבוצה להמשך העונה – חזרה למקום הראשון והעפלה לשלב חצי גמר גביע המדינה".

המאמן ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון: "זה משחק מאוד מאתגר, למרות ההיעדרות של דיא סבע. יש לה סגנון מיוחד וייחודי וזה דומה גם לנו שגם לנו יש סגנון. אנחנו אחרי תקופה טובה בצבירת נקודות ושמתי את האצבע במהלך השבוע ומשם אני רוצה להתקדם. אמרתי לשחקנים שפתיחות המשחק היו פחות טובות וצריך לשים דגש כי זה עלול לפגוע בנו".

שמואל שיימן. לא אוהבים את ההתנהלות שלו (מאור אלקסלסי)
שמואל שיימן. לא אוהבים את ההתנהלות שלו (מאור אלקסלסי)

שחקנים שמועמדים לקבוצות אחרות: "אתייחס לזה בקצרה. אין לי ספק שחלק מההתעניינות והרדיפה אחר השחקנים שלנו היא הגיונית כי יש הצלחה. יש חוקים והחוקים עקומים ולא נכונים אבל אני סומך על השחקנים שלי ועל היחידה הזאת שיצרנו שיידעו להתנהל בהתאם. הבטחת הפלייאוף העליון במחזור ה-20 זה חותמת ראשונה על הישג גדול ורוצים לכוון יותר גבוה. יכול להיות שהפרסומים מגמתיים. כל אחד שייעשה מה שנכון, אבל אני יכול להבטיח לאוהדי הפועל חיפה שבמשחקים שלנו ישחקו השחקנים המחויבים ביותר ואותם שחקנים שאני סומך עליהם. כל הדברים מסביב זה רעשי רקע ואנחנו מרוכזים במשחק הקרוב מול נתניה".

על שיימן: "אני קובע את ההרכב על פי תחושות הבטן שלי ומי שמחויב ב-200 אחוז ישחק. כשהיה את הסיפור עם ממן, עשינו את הדבר הנכון לנו ולסיטואציה. אבנה הרכב לפי האימונים. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהוביל את הפועל חיפה לאירופה".

המטרות: "מה שלא יקרה אי אפשר להגיד העונה על הפועל חיפה את המילה אכזבה. אנחנו עושים דבר גדול ולא נוותר עד לסיום העונה. אני מאמין בסגל שלי ובשחקנים שלי. גם הם כמוני רוצים תואר או הצלחה שאפשר להיאחז בה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי