בית"ר ירושלים צפויה להאריך את חוזהו של קלאודמיר

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | יוני אריאלי

בקבוצה מבירה מתכננים לשדרג את הקשר הברזילאי ומעריכים ששכטר יחתום לשנתיים נוספות. עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לקליימן. וארן החלים וצפוי לפתוח בהרכב מול בני יהודה, ז'אורז'יניו לא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים, ערכה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה, שייערך ביום שני בטדי. כזכור, בשל העונש שספגה בבית הדין המשמעתי, ייערך המשחק ללא קהל ובמועדון מקווים שעובדה זו לא תשפיע על יכולת השחקנים.

נכון להיום נראה שחוץ מז'אורז'יניו, שסוחב פציעה בברך ולא יהיה כשיר, יעמוד סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי. החלוץ אנתוני וארן שסבל מפציעה בשרירי הגב התחתון, החלים לחלוטין וצפוי לשוב להרכב.

במועדון מודעים לעובדה שמספר שחקנים, שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, ממתינים לתשובות ורוצים לדעת לגבי עתידם. בנוגע לאיתי שכטר, מעריכים גורמים במועדון שבסופו של דבר, יגיעו הצדדים להסכמות והחלוץ יאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. שני שחקנים נוספים שמסיימים חוזה הם קלאודמיר פריירה והשוער בוריס קליימן. לגבי הקשר נראה כי קיימת תמימות דעים בצוות המקצועי והוא צפוי לקבל הארכת חוזה וככל הנראה אף שדרוג כספי.

לגבי קליימן נראה כי במועדון מעדיפים לקחת את הזמן ולא לקבל כרגע החלטות. השוער זוכה להערכה מקצועית גדולה, אולם עד כה לא התקבלה החלטה אם להציע לו חוזה חדש או לחפש שוער אחר במקומו.

קלאודמיר פריירה (יוני אריאלי)
קלאודמיר פריירה (יוני אריאלי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי