עומר דמארי מחוץ לסגל, בן הרוש וריינן צפויים לפתוח

אטיין ריינן
אטיין ריינן | ערן לוף

מכבי חיפה תתארח אצל סכנין (שבת בספורט4 החל מ-18:05) ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות, החלוץ לא הצליח להתאמן ויפנה לקלאוס מקום בסגל. לחץ גדול אצל היריבה: "במקרה של הפסד - מעמדו של אף אחד אינו ברור"

(גודל טקסט)

שבוע אופטימי במיוחד עבר על מכבי חיפה. במועדון מספרים על אימונים במצב רוח מרומם לאחר הניצחון על קריית שמונה, אבל בצוות המקצועי, ובמיוחד המאמן, פרד רוטן, ביקש מהשחקנים להמשיך ולשמור על מחויבות גם במשחק מחר מול בני סכנין (שידור חי בספורט4, 18:05). "אנחנו עדיין בתחתית וצריכים לברוח משם כמה שיותר" אמר המאמן לשחקנים.


במועדון רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות שייתן ביטחון לשחקנים לקראת המשחק הגומלין ברבע גמר הגביע, שמבחינת חיפה זאת המטרה הברורה עד לסיום העונה. שחקנים רבים גם מבינים כי המשחקים עד לסיום ייקבעו את גורלם לקראת העונה הבאה כאשר גם השחקנים שיש להם חוזה לעונה הבאה יודעים כי מעמדם כלל לא ברור.



"אנחנו רוצים לעשות ניצחון שני ברציפות. התחלנו דרך עם המאמן החדש ואנחנו מקווים שהדרך הזאת תביא הצלחה. כולנו מחויבים להצלחה", אמר אחד משחקני בקבוצה. מבחינה מקצועית נראה כי הצוות יבצע יותר משינוי אחד בהרכב כפי שהיה מקובל בשבועות האחרונים. הבלם אליסון דוס סנטוס ייעדר בוודאות בגלל צהובים והבלם ההולנדי החדש אטיין ריינן יפתח במרכז ההגנה לצדו של הקפטן רמי גרשון.



פרד רוטן. אווירה חיובית בקבוצה שלו (דני מרון)


באימון המסכם שנערך הבוקר, עומר דמארי אומנם השלים את האימון, אך עדיין הרגיש כאבים ובחיפה החליטו להשאירו מחוץ לסגל. החלוץ היווני, סטפנוס אתנסיאדיס, יחזור לסגל ויפתח על הספסל. על פי האימון המסכם מוחמד עוואד יפתח בחוד כאשר עומרי בן הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי אחרי שהתאושש מהפגיעה ויועדף על פני יונתן לוי. שלומי אזולאי יפתח בקישור לצדם של רועי קהת וגל אלברמן.


גורם בסכנין: "הפסד מול מכבי חיפה ומעמדו של אף אחד אינו ברור"

 בעוד אווירה חיובית במכבי חיפה, אצל היריבה בני סכנין המצב הפוך לגמרי. במועדון אמנם היו מרוצים בתחילת השבוע מכך שזכו בנקודה ראשונה תחת המאמן, טל בנין, אך הפסד במשחק הקרוב יכול לקרב את הקבוצה משמעותית לתחתית הבוערת. "למרות התיקו והשיפור ביכולת, אנחנו רוצים לראות גם ניצחון. במקרה של הפסד הכול יכול לקרות ומעמדו של אף אחד אינו ברור. עשינו את כל השינויים המתאימים בכדי שנראה גם ניצחונות" אמר גורם בקבוצה. בנוסף במועדון מקווים כי זה יהיה המשחק הביתי האחרון באצטדיון בעכו וכבר במשחק הביתי הבא תחזור הקבוצה לשחק בדוחא.



טל בנין. בסכנין רוצים להתחיל לראות תוצאות יותר טובות (דני מרון)


מבחינה מקצועית נראה כי בנין עדיין מתלבט בנוגע ל-11 שיפתחו. מי שככל הנראה יחזור להרכב הוא הבלם סארי פלאח על חשבונו של עלאא אבו סלאח. בנוסף נשקלת האפשרות להחזיר את שלומי אזולאי ואז הקפטן חאלד חלאיילה יפתח על הספסל או לתת לחלאיילה הזדמנות נוספת בהרכב הראשון.


הרכבים משוערים
מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, ניקיטה רוקאביצה, סינטיהו סלליך, מוחמד עוואד.


בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אברהם פאס, וונדרסון, חאלד חלאיילה (שלומי אזולאי), גאבר עטאא, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, ג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי