"מקווים כי העונה הגרועה בעידן יענקל'ה תסתיים במהרה"

אכזבה קשה במכבי חיפה
אכזבה קשה במכבי חיפה | ערן לוף

במכבי חיפה כבר חושבים על המהפכה הבאה אחרי עונה כושלת נוסף, המקום העשירי הפך ליעד לאור העובדה שהוא מאפשר יותר משחקי בית בפלייאוף התחתון. דוס סנטוס הזר היחיד שעשוי להישאר

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה לאחר הפסד נוסף, ה-11 העונה, והפעם מול בני סכנין (1:0). במועדון חוששים כי הפועל אשקלון תנצח הערב את עירוני קריית שמונה ותצמצם את הפער לחמש נקודות מהקו האדום, מה שיסבך את הקבוצה עמוק במאבקי התחתית.

במכבי חיפה אומנם החמיאו לשוער בני סכנין מחמוד קנדיל, אך התקשו להסביר שוב את ההבדלים העצומים בקבוצה בין המחצית הראשונה למחצית השנייה. "זה משהו שאנחנו רואים פעם אחר פעם וזה כבר מתחיל להימאס", אמר גורם במועדון שהוסיף: "יש לנו בעיה מנטאלית קשה מתחילת העונה ואנחנו לא מצליחים לפתור אותה".

הירוקים לא חלמו כי המחשבה של הקבוצה תהיה המאבק על המקום העשירי, שמאפשר יותר משחקי בית בפלייאוף התחתון. "מדובר בעונה הגרועה ביותר מאז הגיע יענקל'ה שחר וכולנו מקווים כי תסתיים במהרה", אמרו בחיפה. בנוסף במועדון מבינים כי הקבוצה חייבת לעבור מהפכה נוספת במהלך הקיץ הקרוב והמנהל הטכני מו אלאך ממשיך בשיחות עם הצוות המקצועי כדי לבצע את השינויים המתאימים לקראת העונה הבאה.


רוטן, מאס ואלאך על הספסל. עובדים על המהפכה הבאה בכרמל (ערן לוף)

חיפה צפויה לשחרר את כל הזרים, כאשר ההתלבטות היחידה היא סביב הבלם אליסון דוס סנטוס. הקשר הברזילאי, קאיו, שוב התחיל את המשחק על הספסל ושוב אינו נכנס כמחליף וזאת למרות שלחיפה היה עוד חילוף לבצע. נראה כי בצוות המקצועי קיבלו החלטה סופית לגבי השחקן. דומה כי גם הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב מתרחק מהעונה הבאה, כאשר שוב לא נכנס כמחליף. החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס נכנס רק בשל העובדה שעומר דמארי נותר מחוץ לסגל בגלל פציעה. גם המגן ארנסט מאבוקה ספג ביקורת קשה בעיקר על משחק ההגנה ואינו צפוי להמשיך בקבוצה. "משחק ההגנה שלו חסר אחריות בדקות מסוימות ושוב ספגנו גול", אמרו במועדון.

הבלם החדש אטיין ריינן ערך בכורה בהרכב ובדקות הסיום אף שיחק כחלוץ חוד לצדו של החלוץ היווני. גם בקרב השחקנים הישראלים צפויים שינויים גדולים. "יותר מדי שחקנים יצטרכו לעזוב כאן בסיום העונה" אמרו בחיפה. גם עתידו של השוער אוהד לויטה אינו ברור כאשר הוא אומנם מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך לא זוכה להזדמנויות למרות הכישלון של הקבוצה העונה ולא מן הנמנע כי יחפש יעד חדש בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי