במכבי ת"א מחזיקים אצבעות לבית"ר ירושלים מול באר שבע

אלירן עטר חוגג עם שחקני מכבי תל אביב
אלירן עטר חוגג עם שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים ממשיכים לראות בקבוצה מבירת הנגב את היריבה העיקרית לאליפות ומקווים להלחיץ את השתיים עם ניצחון בשבת על הפועל חיפה (20:30, ספורט2). ייני ימשיך להיעדר, גולסה ואצילי הגבירו את קצב האימונים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק נגד הפועל חיפה (שבת, 20:30, ספורט2) ותנסה להלחיץ את יריבותיה לצמרת, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, שייפגשו 24 שעות מאוחר יותר.

למרות היכולת הטובה שמגלות הפועל חיפה ובית"ר, הצהובים ממשיכים לראות בהפועל ב"ש כיריבה העיקרית לאליפות ולכן מקווים שהמשחק בראשון יסתיים בתיקו או בניצחון של הקבוצה מהבירה.

הקפטן שרן ייני ייעדר מהמשחק בשל פציעה בעצב הברך אותה הוא סוחב כבר שלושה שבועות. השחקן ערך היום (רביעי) אימון בצדי המגרש והמשיך להיות מטופל אצל הצוות הרפואי. לעומתו, אייל גולסה ועומר אצילי הגבירו את קצב האימונים. החלטה לגבי שיתופו של גולסה במשחק בשבת תתקבל רק באימון המסכם ביום שישי, בעוד שאצילי לא יהיה בסגל. אלי דסה ערך אימון מלא ומסתמן שיפתח בהרכב.

כפי שפרסמנו, המאמן ג'ורדי קרויף שוקל לשנות את המערך בעקבות התוצאות הרעות לאחרונה כשדור פרץ עשוי להיות מוסט לאחור ודור מיכה ישחק מתחת לחלוצים. אבי ריקן צפוי לפתוח במרכז הקישור.

שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א. ב"ש הכי מפחידה אותם (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי