אור דסה יחזור להרכב, רועי זיקרי החלים ויפתח

אלון תורג'מן, אור דסה
אלון תורג'מן, אור דסה | אודי ציטיאט

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, בהפועל רעננה רוצים להמשיך את המומנטום מול אשדוד בשבת (16:00, ספורט4). אור אינברום יפתח לראשונה אצל האורחת

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
הניצחון של הפועל רעננה במחזור הקודם על מכבי תל אביב 0:1 הוסיף ביטחון ואמונה לאימוני הקבוצה לקראת המשחק בשבת (16:00, שידור חי בספורט4 ) באצטדיון בנתניה נגד מ.ס. אשדוד. שחקני רעננה ינסו לנצח במשחק ביתי לאחר למעלה משנה שלא עשו זאת, שכן הניצחון על מכבי תל אביב במחזור הקודם בנתניה היה "משחק חוץ".


רעננה נמצאת בתוך "שבוע אשדוד אותה תארח באמצע השבוע במשחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה. שחקן בקבוצה: "עסקנו השבוע רק במשחק הליגה ולא בגביע. הליגה עכשיו על המדף וניצחון על אשדוד ירחיק אותנו מהפועל אשקלון ומאשדוד שעכשיו איתנו במאבק נגד הירידה ללאומית".



על פי האימונים האחרונים מסתמן כי המאמן, מנחם קורצקי, מתלבט בעמדה אחת בהרכב מזה שניצח את מכבי תל אביב. אור דסה שלא שיחק במחזור האחרון עשוי לפתוח בהרכב הראשון על חשבונו של כארם ארשיד כשגם מוחמד כליבאת שמגלה יכולת טובה באימונים יקבל דקות משחק משמעותיות. רועי זיקרי התגבר על פציעה קלה בכתף ויפתח לצדו של שמעון אבוחצירה. שלומי ארבייטמן המתאושש ממכה בשריר הירך ימתין בשבוע הבא להזדמנות שלו בהתקפה.


המגן עדי נימני: "למדנו במשך כל השבוע את אשדוד, רוצים להגיע מוכנים בהתקפה וגם בהגנה וביחד נאחד את הקבוצה כדי להביא 3 נקודות חשובות. זה לא יהיה קל כי אשדוד נמצאת בתקופה טובה".



קורצקי. רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב (עדי אבישי)


עמיר תורג'מן: "צריך לשמור על שער נקי"
רגע לפני שיפגשו שוב את רעננה גם בגביע באמצע השבוע, באשדוד מבינים שכדי לא לשקוע יותר בתחתית, אסור להם לתת לקבוצה של קורצקי לפתוח פער מהם. לאשדוד שבמקום ה-12 רק 4 נקודות מעל הקו האדום ונקודה אחת פחות מהפועל רעננה.


שחקן בקבוצה: "העונה שיחקנו פעמיים בבית נגד רעננה. הפסדנו בליגה ועשינו תיקו בגביע המדינה. עכשיו המבחן שלנו הוא בחוץ ועשינו הכנה טובה כדי לעשות תוצאה טובה שלא תאפשר לרעננה לפתוח פער מאתנו".



"להשתפר תוך כדי תנועה" עמיר תורג'מן (דני מרון)


הקפטן טום בן זקן החולה והקשר הפצוע גדי קינדה לא יהיו בסגל. את בן זקן יחליף יצחק אספה ודן ביטון יכנס למשבצת של קינדה. על פי האימונים השבוע מסתמן שאור אינברום כובש שער הניצחון על הפועל עכו 2:3 יפתח לראשונה מאז חזר למועדון בהרכב הראשון.


מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן: " לשמור על שער נקי ולהתנהל לפי קצב ההתקדמות במשחק תוך כדי תנועה ומומנטומים אשר משתנים במהלך המשחק.  התקופה הנוכחית היא טובה, אבל יש דברים לשפר ועליהם עבדנו במהלך השבוע. הרעיון הוא לא להסתכל על מיקום בטבלה רק על כל משחק כי המיקום פחות חשוב ולהביט על ההתקדמות של הקבוצה".


הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני , עלי מוחמד קמארה, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נימניה ניקוליץ', אור דסה (כארם ארשיד), רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.


אשדוד: יואב ג'ראפי, יצחק אספה, איגור פיליפנקה, ויקטור גאנב, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, אור אינברום, בלסינג אלקה, מאוריסיו קורדיירו. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי