עיריית ב"ש למען הפועל: עשויה לאשר אימונים מסכמים בטרנר

הופעת הבכורה של אצטדיון טרנר
אצטדיון טוטו טרנר | דולב פרץ

האדומים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, מליקסון ושהר צפויים לשחק. לספורט1 נודע שבניגוד להסכם הקיים, עשויה האלופה להשתמש באצטדיונה הביתי לקראת המשחק בעוד שבועיים מול סכנין

(גודל טקסט)

טירוף הכרטיסים לקראת משחק העונה בטרנר בין הפועל באר שבע לית"ר ירושלים שובר שיאים חדשים. אוהדים של הצהובים שחורים מהבירה, שלא הצליחו להשיג כרטיסים למשחק בצינורות המקובלים, מוכנים לשלם מאות שקלים ובלבד שיוכלו להיכנס לטרנר ביום ראשון.

כל 1,600 הכרטיסים שהועברו לאורחים נחטפו כבר בתחילת השבוע, ומאז מורגשת תנועה ערה של צהובים שחורים ברשתות החברתיות המזוהות עם הפועל ב"ש. בבירת הנגב ערים לאפשרות שבעלי מנויים "שלא יצליחו" להגיע לאצטדיון ביום ראשון ימכרו ניקובים לכל המרבה במחיר. "אין דרך למנוע מבעל מנוי למכור ניקוב, בוא נגיד ב-500-400 שקלים, מבלי לחקור יותר מדי את הקונה. כבר היו מקרים שאוהדי הקבוצות האורחות התמקמו ביציעים שלנו; אנחנו רק מקווים שגם הפעם יהיה מדובר במספרים זניחים", אומרים בפורום האוהדים של באר שבע. המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת המשחק ובין מחנות האוהדים ביציע הצפוני יהיה שטח סטרילי כאשר משני צדיו יחצצו מאבטחים.



אילו הדבר היה תלוי בהם, האדומים היו מעדיפים להשלים את הכנותיהם לקראת המפגש עם השנייה בדירוג על כר הדשא בטרנר. בפועל, השחקנים של ברק בכר מתאמנים באצטדיון וסרמיל, בהתאם לסיכום שהושג עם עיריית באר שבע בנוגע לשימוש במגרשים, ועיקרו – וסרמיל לאימונים, טרנר למשחקים. עם זאת, בעירייה עשויים לחרוג מהסיכום, שבמסגרתו דמי השימוש בטרנר מקוזזים מהתמיכה העירונית, ולצ'פר את שגרירי העיר ביישורת האחרונה של הליגה. לספורט1 נודע שנבחנת האפשרות לאפשר לשגרירי העיר לקיים בטרנר את האימון המסכם ערב המשחק הביתי הבא, בעוד שבועיים מול סכנין.


יתחילו גם להתאמן פה ביישורת האחרונה? אצטדיון טרנר (מאיר אבן חיים)

בצד המקצועי, מאור מליקסון חזר לפעילות סדירה, וכצפוי יהיה בסגל. בן שהר כשיר להתמודדות וצפוי להשתלב במהלך המשחק. בשלב זה יש לדור אלו עדיפות על בן ביטון בעמדת המגן הימני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי