אורלנדו סה חתם בהנאן ז'יאניה, מכבי ת"א תקבל כמיליון יורו

אורלנדו סה. מכבי פספסה
אורלנדו סה. מכבי פספסה | צילום: gettyimages

החלוץ הפורטגלי בן ה-30, אקס הצהובים, עבר מסטנדרד ליאז' לסין תמורת שמונה מיליון יורו. הקבוצה לא תעמוד מאחורי אופיר דוידזאדה וגידי קאניוק אם יגיעו תביעות מהפועל ב"ש וממכבי פ"ת

(גודל טקסט)
אורלנדו סה חתם על חוזה בהנאן ז'יאניה הסינית עבור 4.8 מיליון יורו, וכך חלוץ סטנדרד ליאז' בשנה וחצי האחרונה יכניס לקופתה של מכבי תל אביב כמיליון יורו.


כזכור, בקיץ 2016 ניסתה מכבי תל אביב להיפטר מהחלוץ הפורטוגלי ועל כן העבירה אותו בסופו של דבר לליאז' הבלגית ללא תמורה, בתמורה לסעיף על פיו ממכירה עתידית של החלוץ יועברו אחוזים גם לקופת מכבי תל אביב. כעת, לאור מכירתו עבור מעט פחות מ-5 מיליון יורו, יועברו לקופת הצהובים כמיליון יורו.

Orlando Sá (ex @LegiaWarszawa) przechodzi ze Standardu Liege do Henan Jianye. #mercatopic.twitter.com/8hYnqQ3nOs

— Mercato LIVE (@TransferLive5) February 28, 2018

החלוץ בן ה-30, שעזב את מכבי ת"א בקיץ 2016, כבש העונה 13 שערים בכל המסגרות בבלגיה ויעבור לקבוצתו של דראגן טאליץ' שהצליחה להישרד בליגה הראשונה ממש ברגע האחרון. פרט לסה צירפה ז'יאניה גם את חואן קאלה, מגן חטאפה, תמורת 1.5 מיליון יורו.




מכבי תל אביב לא מתכוונת לעמוד מאחורי אופיר דוידזאדה, שצפוי לקבל תביעה מהפועל באר שבע בקרוב על סך חצי מיליון יורו בשל הסכם עליו חתם לפני שיצא לגנט בו הוא מתחייב לשחק רק בהפועל ב"ש כשישוב באירופה ואם לא יעשה זאת ייאלץ לשלם פיצוי על סך חצי מיליון יורו.


הצהובים גם מתכוונים לפעול בצורה דומה בנושא גידי קאניוק. בסביבתו של השחקן טוענים כי מכבי פתח תקווה כבר הכינה תביעה ותגיש אותה לאחר שהקשר יערוך את הופעת הבכורה במדי מכבי ת"א. המלאבסים דורשים חצי מיליון דולר, סכום עליו הסכים קאניוק לפני שיצא לפחטאקור.


לטענת המועדון הצהוב הם שאלו את השחקנים ולא רכשו אותם ועל פי ההסכם שנחתם מול השניים הקבוצה לא תהיה מעורבת מבחינה משפטית ולא תשלם פיצוי אם יידרש. השחקנים מודעים לכך ויודעים שיצטרכו להתמודד בכוחות עצמם מול תביעות שהתקבלו. גורמים המעורבים בנושא אומרים שאם מכבי ת"א תרצה לשאול את דוידזאדה גם בעונה הבאה היא תשקול מחדש את התגובה שלה לתביעה שתגיע.


גידי קאניוק. גם מאחוריו מכבי לא תעמוד (דני מרון)
גידי קאניוק. גם מאחוריו מכבי לא תעמוד (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי