דראפיץ': רוצים לעשות בלאגן, התחפשנו לקבוצת צמרת

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה ערך הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול אשקלון וברוח החג סיפר: "האווירה טובה ואנשים מפרגנים לנו, רוצים להתקרב להפועל חיפה". ניקו אולסק: "תהיה לי הזדמנות לצפות במסי בישראל"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הבטיחה בשבוע שעבר את מקומה בפלייאוף העליון בזכות ה-1:2 על מכבי חיפה, והבוקר (חמישי) מאמנה סלובודאן דראפיץ' ערך מסיבת עיתונאים לקראת המפגש בשבת מול הפועל אשקלון וברוח חג הפורים אמר: "התחפשנו לקבוצת צמרת".

בפתח מסיבת העיתונאים אמר המאמן: "בעונה שעברה לקחנו אליפות בליגה הלאומית ועלינו ליגה, השנה הגענו לפלייאוף העליון. התחפשנו לקבוצת צמרת ואין שמחים מאיתנו. האווירה טובה, אנשים מפרגנים לנו ואנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה משכנעת ושאף אחד אחר לא יעשה את העבודה בשבילנו. רצינו לשחק כדורגל טוב ואני שמח שזה מה שעשינו, התבגרנו ואנחנו יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו".

לקראת המשחק מול אשקלון הוסיף: "לא יהיה לנו קל, אבל במגרש שלנו אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה בצורה טובה. לא יזכרו שהיינו בפלייאוף העליון אם לא נסיים כמו שצריך. המטרה שלנו היא להתקרב להפועל חיפה ולעשות בלאגן בצמרת".

עוד אמר דראפיץ' על המטרות להמשך: "אין סיבה שלא נמשיך ככה. זה נראה שהפקק השתחרר, השחקנים עפים במגרש. יש לנו סגל של מעל 20 שחקנים וכולם רוצים לשחק ולראות היכן הם עומדים לקראת העונה הבאה. הלוואי שכולם ימשיכו כדי שלא תהיה לי עבודה בקיץ. שיתפתי את מלדה ואמרו לי שזלזלתי. מי שיהיה טוב ישחק".


דראפיץ' אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון (ערן לוף)

לצדו של דראפיץ' ישב גם הקשר ניקו אולסק שאמר: "תהיה לי הזדמנות לצפות במסי בלייב בישראל, אז אני שמח. אני בעד ארגנטינה גם אם היא תשחק נגד ארצות הברית. נמשיך להיאבק על המקום הרביעי, אנחנו רוצים להוכיח את עצמנו ולכולם יש מוטיבציה".

בצד המקצועי לקראת המשחק, מלבד רמזי ספורי שייעדר וגיא גרוס שפצוע לכל אורך העונה, יעמוד לרשות המאמן סגל מלא, כשגם חגי גולדנברג שריצה עונש צבירת חמישה כרטיסים צהובים צפוי לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי