דראפיץ': רוצים מקום רביעי, דגו: בטוח שנישאר בליגה

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה | דני מרון

מכבי נתניה חגגה עוד ניצחון, 0:2 על אשקלון. המאמן: "לא הפסקנו לשחק, ביקשתי מהשחקנים ניצחון ליום ההולדת". מלדה שכבש: "אני לא כוכב". המאמן המפסיד נותר אופטימי

(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא עוצרת. גם אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, הצהובים הראו שהם מכוונים גבוה יותר והשיגו ניצחון ביתי 0:2 על הפועל אשקלון. יונס מלדה חגג שער בכורה בליגת העל (55), דיא סבע חגג ח"י שערים (69) ושניהם כבשו מבישולים של ניקו אולסק. אשקלון, שהחמיצה פנדל (מירקו אורמוש, 85), הפסידה בפעם השמינית ברציפות והיא תקועה מתחת לקו האדום עם 16 נקודות בשבוע הבא מחכה לה קרב תחתית חם נגד… מכבי חיפה.

סלובודאן דראפיץ' סיכם: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שינצחו כדי לחגוג לי יום הולדת כמו שצריך. אני שמח שלא הפסקנו לשחק. אנחנו רוצים להתקדם כמה שיותר קדימה, אולי נוכל להגיע למקום הרביעי. מלדה ילד מוכשר תוצרת בית ואנחנו כל הזמן מסתכלים לכיוון הזה. עושים עבודה מצוינת במחלקת הנוער ואני מקווה בשביל יונס שימשיך ככה. שערים מובקעים כשברדה על הקווים? אין לי בעיה עם זה. אין אצלנו אגו, כולם נותנים הכל למען המועדון".

יונס מלדה: "אני עוד לא הכוכב החדש, אלא רק בהתחלה ושמח שנותנים לי את ההזדמנות. ערן לוי עוזר לי באימונים ובכל מה שאני צריך בכדורגל ומחוץ לכדורגל. אנחנו נילחם בפלייאוף העליון ורוצים להתקדם מעל המקום החמישי. אני מרגיש שאני רעב, רוצה להמשיך ולא מסתפק".

מסאי דגו אמר: "מה שקורה לנו לא ייאמן. התכוננו לכך שנתניה באה רק דרך האמצע. שני הגולים שקיבלנו באה משם. כל עוד יש סיכוי, לא נוריד את הראש. ממחר נחשוב על מכבי חיפה. אמרתי לשחקנים שאם לא נספוג שער ב-15-20 דקות של החצי השני נוכל לנצח. חטפנו שער מהיר ואחר כך היה יותר קשה. אני עדיין בטוח ב-100 אחוז שהפועל אשקלון תישאר בליגה".

מסאי דגו. מסאי דגו. "מה שקורה לנו לא ייאמן" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי