איתמר ניצן חזר להתאמן עם הקבוצה, יחזקאל זומן לשיחת נזיפה

איתמר ניצן
איתמר ניצן | דני מרון

בעירוני קריית שמונה החליטו להקפיא את השיחות לגבי העונה הבאה עד לחצי גמר הגביע. החלוץ ננזף לאחר שהתעמת עם סילבס. דיניז ורדבוייביץ' בספק לעכו

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה חזרה הבוקר (רביעי) לאימונים והתחילה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל עכו ביום ראשון שיהיה המשחק האחרון של העונה הסדירה. במועדון הבהירו כי גם משחקי הפלייאוף התחתון יילקחו ברצינות מבחינתם כאשר עתידם של שחקנים רבים ייקבע במשחקים אלה.

בכל מקרה, במועדון החליטו בשלב זה להקפיא את השיחות לגבי העונה הבאה עד לחצי גמר גביע המדינה. בין השאר מדובר בשוער איתמר ניצן שמסיים חוזה בסיום העונה. בקריית שמונה אומנם כבר החלו בשיחות ראשוניות עם סוכניו של השחקן, אך טרם נערכו פגישות מסודרות בנושא. ניצן עצמו חזר הבוקר לראשונה להתאמן באופן מלא עם הקבוצה אך עדיין מרגיש כאבים ולא ייקח חלק במשחק הליגה הקרוב.

כך או אחרת, במועדון מקווים שינסה להיות כשיר למשחק חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים, כאשר נראה שבכל זאת מהדי זועבי שמגלה יכולת מצוינת ימשיך כשוער ראשון. "ניצן חשוב למערכת הן על כר הדשא והן בחדר ההלבשה אבל נראה כי יצטרך להמתין על הספסל בזכות יכולת מצוינת של זועבי במשחקים האחרונים" אמרו בקריית שמונה. מי שככל הנראה יהיו בסגל במשחק הגביע אבל לא במשחק הליגה הקרוב הם צמד הזרים מרקוס דיניז ומילוש רדבוייביץ'. השניים נפצעו לפני שבוע במשחק הניצחון על הפועל באר שבע ועדיין לא חזרו לכשירות מלאה.


ניצן. צפוי להמתין על הספסל (ערן לוף)

בנושא אחר, החלוץ שגיב יחזקאל הוזמן בתחילת השבוע לשיחת נזיפה במועדון. כזכור יחזקאל הוחלף במשחק הליגה ביום ראשון כבר לאחר המחצית הראשונה לאחר שהתעמת עם המאמן חיים סילבס. במועדון הבהירו כי הנושא כבר מאחריהם ויחזקאל יהיה בסגל הקבוצה במשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי