עתידו של בוריס קליימן בבית"ר ירושלים יוכרע בפלייאוף

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

במועדון יבחנו את היכולת של השוער ואת היציבות שיפגין מול הגדולות ואז יקבלו החלטה סופית. ההערכה היא שגם שכטר, עזרא וקלאודמיר יחתמו על חוזים חדשים

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים התקבלה לאחרונה החלטה עקרונית שלא לעסוק כעת בהארכות החוזים של שחקנים שמסיימים את החוזה שלהם בקבוצה בסיום העונה הנוכחית. לאחר שבתחילת השבוע התקיימה פגישה עם אבי נמני, סוכנו של איתי שכטר, הסכימו הצדדים לנהל מגעים שקטים מאחורי הקלעים, כדי שגם השחקן וגם אנשי הקבוצה, יישארו מפוקסים ומרוכזים גם במאבק האליפות וגם במפעל הגביע.

שכטר עצמו כבר הביע את נכונותו להישאר בבית"ר, בכפוף לקבלת חוזה לשנתיים ובשדרוג שכרו הנוכחי. גורמים במועדון מעריכים כי בסופו של דבר, יגיעו הצדדים להסכמה והחלוץ שנמצא באחת העונות הטובות בקריירה שלו, יישאר במדים הצהובים-שחורים.

בבית"ר יש עוד מספר שחקנים שמסיימים חוזה, דוגמת הקשרים חן עזרא וקלאודמיר פריירה, כאשר לראשי המועדון יש אופציה להאריך את חוזיהם של השניים וזה גם מה שיקרה בסופו של דבר, בסמוך לסיום העונה. שחקן נוסף שמסיים חוזה הוא השוער בוריס קליימן, שלגביו יש כרגע חילוקי דעות, למרות היכולת הטובה שהוא מפגין במחזורים האחרונים. "בוריס שוער טוב, אבל השנה הייתה חסרה לו מעט יציבות, עדין לא התקבלה החלטה סופית לגביו", אמר גורם בבית"ר בהתייחסו להמשך דרכו של קליימן בקבוצה. יכולתו של השוער תיבחן במהלך הפלייאוף העליון, במשחקים מול הגדולות, ואז גם יוכרע. אם יגלה יציבות ויוכיח את עצמו בעשרת מחזורי הליגה של הפלייאוף, הוא יקבל הצעה להארכת חוזה ואף לשדרוג כספי. בשלב זה אין לראשי הקבוצה שמות של שוערים אחרים על הפרק וקליימן מקבל עדיפות בשלב זה.

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שמשחקי חצי גמר גביע המדינה, יתקיימו בהצגה כפולה, באחד באפריל, באצטדיון סמי עופר בחיפה. בשלב זה עדיין לא ברור כיצד תתבצע חלוקת הכרטיסים ליום המשחקים, אולם כבר עתה ברור שבית"ר, שתתמודד נגד הפועל קריית שמונה, היא זו שצפויה להביא את כמות האוהדים הגדולה ביותר. במועדון מקווים שבהתאחדות יתחשבו בכך ומצפים שאם הפועל רעננה והפועל קריית שמונה לא יצטרכו את כל הכמות שתוקצה להם, יועברו חלק מהכרטיסים לטובת אוהדיהם.

בוריס קליימן. עתידו יוכרע בפלייאוף (דני מרון)
בוריס קליימן. עתידו יוכרע בפלייאוף (דני מרון)

ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל רעננה (20:15, ספורט1) במחזור הסיום של הליגה הסדירה. המגן מרסל הייסטר שסובל מפציעה בברכו, צפוי להיעדר, כמו גם הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שטרם החלים מדלקת באיזור הברך וייעדר גם הוא.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי