עופר עיני החליט לעזוב את תפקידו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל

עופר עיני
עופר עיני | צילום: ערן לוף

מקורביו של היו"ר המכהן טוענים שההחלטה סופית. במרכז הפועל דוחפים למינוי חלובה, במרכז מכבי מחפשים מועמד אחר ודורשים שעיני לא יישאר בשום תפקיד. החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול רומניה, חזן: "גאווה גדולה"

(גודל טקסט)

עופר עיני החליט באופן סופי לעזוב את תפקידו כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל, כך טוענים מקורביו. עיני אמור להיפגש עד יום ראשון עם ראשי מרכז הפועל ולהודיע להם על החלטתו.

מרכז הפועל יתכנס בתחילת השבוע הקרוב כדי להחליט על האישיות שתחליף את עיני, כאשר בשלב זה שטרן חלובה הוא המועמד המוביל. כפי שפרסמנו, בהפועל מעוניינים שתהיה תמיכה מלאה במועמדותו של חלובה וינסו לשכנע את גם אנשי מרכז מכבי לתמוך בו.

במכבי טוענים כי בשלב זה הם מחפשים מועמד אחר לתפקיד ודורשים כי עיני לא יישאר בשום תפקיד בהתאחדות, אך הם מתכוונים לפעול בשיתוף פעולה מלא עם מרכז הפועל. אם אכן עיני יודיע כצפוי על עזיבתו הוא לא יהיה זה שיבחר את מאמן הנבחרת הבא.

כזכור, השבוע הודיע מרכז מכבי שהכוונה היא – אם עיני לא ימשיך ולא יקבל על עצמו תפקיד של נשיא (מה שטומן בחובו בעיה תקנונית) – למצוא מועמד ראוי תוך דגש על חילופי הדורות והכנסת רוח חדשה להתאחדות. מרכז מכבי פנה בנושא לגבי אשכנזי ולגיורא שפיגל, כשבכל מקרה יהיה ניסיון למצוא מועמד שיהיה מקובל על שני המרכזים. 

עופר עיני. החלטה סופית (ערן לוף)
עופר עיני. החלטה סופית (ערן לוף) 

בתוך כך, החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול רומניה ב-24.3 באצטדיון בנתניה כשעלות כרטיס תהיה 50 שקלים. שלושה ימים קודם הנבחרת תתכנס למספר ימי אימונים. המאמן הזמני אלון חזן אמר: "כל משחק של נבחרת ישראל הוא תמיד משהו מיוחד עבור מאמן, שחקן וכל מי שיש לו הזכות להיות חלק מזה. חשוב שהקהל יגיע ויתמוך בנבחרת ובשחקנים. אני מצפה שיהיה משחק פתוח, התקפי ומהנה עבור הצופים. ברמה האישית – אני מרגיש גאווה גדולה להיות על הקווים כמאמן נבחרת ישראל בין אם מדובר בנבחרות הצעירות או בנבחרת הבוגרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי