ג'ורדי קרויף: היינו הקבוצה הכי טובה בסיבוב השני

ג'ורדי קרויף עם קרלוס גרסיה
ג'ורדי קרויף עם קרלוס גרסיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-0:2 על מכבי פ"ת: "פיגור הנקודות בגלל הסיבוב הראשון". מימר: "השער השני פירק אותנו". עימות מילולי בין עטר לשפונגין, באבין הפריד. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) 0:2 את מכבי פתח תקווה וצימקה שוב את הפער מבית"ר ירושלים ומהפועל באר שבע לקראת פתיחת הפלייאוף העליון.

בדקות האחרונות התפתח עימות מילולי בין אלירן עטר העצבני ליובל שפונגין. המגן העיר לחלוץ ואז התחיל דין ודברים בין השניים, חברם לקבוצה ז'אן סילבן באבין הפריד.

המאמן המנצח ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה טובה, השנייה פושרת. ועדיין עדיין היה לנו הזדמנות לשפר את הפרש השערים ופספסנו למרות שהיו לנו מצבים גם במחצית השנייה".


החשיבות של הפלייאוף
: "הוא מאוד קשה ומאוד שוויוני ושם נצטרך לדעת לכבוש גם מחצי מצבים. הקהל גם יצטרך להמשיך ולתת לנו את הגב ולתת לנו להרגיש בבלומפילד כמו שהרגשנו הערב. היינו הקבוצה הכי טובה בסיבוב השני מבחינת נקודות וגם מבחינת היכולת ואני מקווה שזה יעודד אותנו וייתן לנו הרבה ביטחון לפלייאוף".

מאבק האליפות: "כשיש לנו 100% אינטנסיביות התוצאות מגיעות, חייבים להמשיך כך בפלייאוף. נכון שאנחנו בפיגור של שתי נקודות בתום העונה הסדירה, אבל זה בגלל הסיבוב הראשון. מה שמעודד אותי הוא שניצחנו בסיבוב השני את בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע והפועל חיפה".

שרון מימר (אודי ציטיאט)
שרון מימר (אודי ציטיאט)

מהעבר השני הוסיף שרון מימר: "משחק מאכזב מאוד. לא נכנסנו למשחק. הגול השני פירק אותנו טוטאלית וחבל. עכשיו נמשיך הלאה. השנה לא הצלחנו לנצח קבוצות מהפלייאוף העליון, אבל אנחנו מרוצים ממה שהצגנו. המיקום בטבלה נקבע לפי כמות הנקודות שצברת ולא משנה מול מי. נתקן את מה שצריך. ספיגת השערים היא עקב האכילס שלנו וכנראה שהמקום השביעי ראוי לנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי