מוחמד אבו יונס: עם דוחא היינו בפלייאוף העליון

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

בעלי בני סכנין דיבר בתכנית הספורט של 103FM על הקושי שנובע מהחוסר באצטדיון ביתי, התכניות לעונה הבאה והאפשרות שמחמוד קנדיל יזומן לנבחרת ישראל

(גודל טקסט)

 רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון בעלי בני סכנין, מוחמד אבו יונס התראיין לתכנית הספורט של 103FM ומתח ביקורת על ההחלטה שלא לאשר את האצטדיון הביתי של קבוצתו עד לסיום העונה הסדירה. עוד הוא דיבר על מעמדו של טל בנין, העונה הלא קלה שעברה על קבוצתו והתוכניות לעונה הבאה.

האצטדיון הביתי: יש עוד כמה דברים קטנים לסדר אבל מחר ב8:30 בבוקר האצטדיון יהיה מוכן והוא עקרונית אושר. לא בטוח שהיו מאשרים את המגרש אם לא הייתי עומד על הרגליים האחוריות וחבל. דוחא יותר טוב מהמגרשים באשקלון, קריית שמונה ועכו. לא יודע למה רק לנו לא מאשרים את המגרש. הפסדנו הרבה כסף בגלל שלא שיחקנו בבית. היו לנו אפס הכנסות ורק הוצאות כי שיחקנו כל הזמן בחוץ. אם היינו משחקים בדוחא מתחילת העונה היינו בפלייאוף העליון. מוזר שאחרי שאנחנו כבר בפלייאוף התחתון אישרו לנו את המגרש.

המאמן: טל בנין סגור והוא ימשיך גם בעונה הבאה. אנחנו רואים איתו דרך וכדורגל יפה. לפניו גם כשניצחנו זה היה בפוקס. נסיים את העונה הזו בגרף שיפור ואנחנו מתחילים להתכונן לשנה הבאה. אני יודע שחאלד חלאיילה פחות משחק אצלו, אבל כולם מבינים ורואים קודם כל את טובת הקבוצה.


חיזוק לעונה הבאה:
כרגע יש לנו קבוצה טובה ופשוט לא קלענו בזרים. שנה הבאה נדאג להביא זרים טובים ואז תהיה לנו קבוצה מצוינת. רוב הסגל חתום לעוד שנתיים. אפילו שאנחנו קבוצה ערבית אנחנו לא מסתכלים בלאום של השחקנים שאנחנו מביאים.

מוחמד אבו יונס. מצפה לעונה טובה יותר (עדי אבישי)
מוחמד אבו יונס. מצפה לעונה טובה יותר (עדי אבישי)

על מחמוד קנדיל לנבחרת: אני חושב שכולם רואים שהוא ראוי לזימון, אבל למדתי לא להיעלב אם לא יזמנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי