אליניב ברדה מקווה לקבל אישור רפואי לשחק מספר דקות

אליניב ברדה
אליניב ברדה | דני מרון

עוזר מאמן הפועל באר שבע יסיים בקרוב את השיקום הקרדיולוגי והוא מצפה להיפרד מהקהל בפעם האחרונה כשחקן פעיל. אוחנה צפוי לשוב לסגל מול בני יהודה, קורהוט אמור לחזור אחרי פגרת הנבחרת

(גודל טקסט)

אליניב ברדה מגביר את הקצב. קפטן הפועל באר שבע ישלים בעוד כשלושה שבועות את השיקום הקרדיולוגי בעקבות אירוע הלב שפקד אותו, ובסביבתו הקרובה מקווים שיצליח לשכנע את רופאיו להתיר לו לעלות על המגרש לכמה דקות ואז להיפרד מהקהל.

ברדה סימן את העונה הנוכחית כעונת הפרישה שלו ממשחק פעיל, וממילא התכוון לתלות את נעליו בסיומה. ועדיין, שאיפתו לא השתנתה – לפרוש כפי שפורשים שחקנים בשיעור קומתו. בזהירות המתבקשת מייחלים בטרנר לרגע שבו פרופסור זגר, ראש המערך הקרדיולוגי בסורוקה שטיפל בברדה, יתן את האור הירוק לעשר לב אדום לעלות על המגרש עוד פעם אחת כשחקן פעיל.

עד להתמוטטותו במגרש האימונים בלהבים כתוצאה מספיגת כדור שנבעט (שלא במתכוון) מרגלו של מיכאל אוחנה, שותף אליניב העונה בכמה משחקים והיה חלק מהרוטציה. חייו ניצלו הודות לתושייתם של הצוותים הרפואיים שהעניקו לו סיוע חירום, על כר הדשא ובבית החולים סורוקה, ובסיומה של תקופת התאוששות קצרה שולב בצוות המקצועי כאחד מעוזריו של ברק בכר. במועדון הגדירו את השתלבותו בתפקידו החדש כ"מצוינת", ויש לו חלק בהצלחתה של הקבוצה לעבור בשלום כמה משברים, בעיקר בזכות קשריו ההדוקים עם השחקנים ועם המעטפת הניהולית והמקצועית. חוזהו יסתיים בקיץ הקרוב, אבל בבירת הנגב מאמינים שימצא לו תפקיד ההולם את כישוריו.

ביום ראשון תפתח באר שבע את השלב המכריע בקרב על ההגנה על הכתר במפגש מול בני יהודה. האדומים חזרו במורל גבוה ממחנה האימונים בצפון הארץ, שבסיומו התבשרו על זימונם של שישה שחקנים לסגל הנבחרת לקראת משחק הידידות מול רומניה. מיכאל אוחנה צפוי לחזור לסגל לאחר תקופה ארוכה, ולאחר פגרת הנבחרת אמור המגן ההונגרי, מיחאי קורהוט, לחדש את פעילותו. קורהוט, שהתאושש מניתוח בברכו, הביע בכמה הזדמנויות את רצונו להישאר בקבוצתו הנוכחית עד לסיום חוזהו בעוד יותר משנתיים, למרות הסיכום שהושג עם שמואל שיימן, מגינה השמאלי של הפועל חיפה.


יעלה לדשא שוב כשחקן? אליניב ברדה לצד ברק בכר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי