בהפועל חיפה מאוכזבים אך מתנחמים: מדובר במאמן זמני לנבחרת

הפועל חיפה
הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הקבוצה המפתיעה של העונה מתכוננת למפגש נוסף נגד מכבי תל אביב (ראשון, 21:00), שלושה שבועות לאחר התבוסה 4:0. דור מלול: "באים ללמוד מהטעויות, חייבים להיות אגרסיביים". עדיין לא ברור אם סיוסטדט ישותף

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הקרוב מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00). במועדון בעיקר עוסקים בכשירותם של מספר רב של שחקנים וביניהם הבלם גבריאל תמאש, הקשר גילי ורמוט וצמד החלוצים עדן בן בסט ואלון תורג'מן. הערכה כי רובם אם לא כולם יוכלו לפתוח בהרכב כאשר נראה כי רק ורמוט עדיין לא נמצא בכשירות מלאה ורק לאחר האימון היום יוחלט אם יוכל לשחק ביום ראשון.

גם הקשר השוודי רסמוס סיוסטדט חזר לאימונים לאחר היעדרות של חודש ימים והמאמן ניר קלינגר יקבל החלטה אם להכלילו בסגל למשחק. במהלך האימון צפוי הצוות המקצועי לערוך אסיפת וידאו בה הוא יציג את הטעויות של הקבוצה מהתבוסה 4:0 והדגש יהיה לעצור את משחק האגפים של הצהובים.

במועדון הביעו אתמול אכזבה על כך שאף שחקן מהקבוצה לא זומן לנבחרת של אלון חזן אבל ציינו: "מדובר במאמן זמני שלא יקבע כלום בעתיד. כאשר יהיה מאמן קבוע אין ספק ששחקנים שלנו יהיו שם". אחד השחקנים שהיה אמור לקבל את הזימון על פי אנשי הפועל חיפה הוא המגן דור מלול. מלול סיפר על ההחלטה לעכב את השיחות לגבי העונה הבאה ואמר: "אני החלטתי באופן אישי ואנחנו עושים עונה ראויה ולא כדאי לכל מיני דברים להפריע באמצע העונה וזה אומר גם לדחות את החוזים לעונה הבאה".

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "אנחנו באים ללמוד אחרי ההפסד האחרון וללמוד מהטעויות ועשינו זאת כל העונה. אם היה לנו שברון במהלך העונה ידענו תמיד לתקן את הטעויות וגם עכשיו. אנחנו צריכים להסיק מסקנות ולמדנו את הנקודות החזקות שלהם. אנחנו צריכים להיות חזקים בהגנה וצריכים להיות אגרסיביים כמו כל העונה".

דור מלול.
דור מלול. "סרט הקפטן מוציא ממני יותר" (מאור אלקלסי)

לקראת הפלייאוף באופן כללי: "לא הייתה לנו שום נקודה שכאשר ידענו שהגענו לפלייאוף העליון אז בוא נשמח ולדעתי אנחנו צריכים ללחוץ עכשיו על הגז כי לדעתי עדיין לא לחצנו מספיק. זה המאני טיים שלנו ואנחנו צריכים להראות את כל מה שאנחנו יודעים. מרגש אותי להתחיל את הפלייאוף".

קיבלת את סרט הקפטן: "מוציא ממני דברים אחרים ואפילו שחקנים צוחקים כי אני יותר צועק ומכוון. אני שמח להגיע למעמד כזה בקבוצה ואני מעריך את זה מאוד וזה אומר שסומכים עלייך. עדן הוא הקפטן הראשון ואני משני ואני שמח מזה".

העונה הכי טובה בקריירה: "הייתה לי עונה מצוינת בבלגיה אבל בארץ זאת העונה הכי טובה שלי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי